Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое моделирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 511-518 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика науки

   Економіка науки

Кл.слова (ненормовані):
Басса модель -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- диффузионные процессы -- дифузіні процеси -- инновационные продукты -- іноваційні продукти -- попит на інноваційний продукт -- спрос на инновационный продукт -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- модель Басса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу всіх рекламних заходів, що було здійснено протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них за однакових витрат та лінійної функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Талибов, Джейхун Шахмар (інженер; докторант Азербайджанського технічного унірверситету; Державна нафтова компанія Республіки Азербайджан; м.Баку; Азербайджан).
    Визначення потенцйної та технічної зон збуту експортних сільськогосподарських вантажів / Д. Ш. Талибов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 534-538. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- логистические системы -- логістичні системи -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- растительная продукция -- рослинна продукція -- технические ссбытовые зоны -- технічні зони збуту -- торговая логистика -- торговельна логістика -- транспортные груперевозки -- транспорптні вантажоперевезення -- фрукты -- фрукти -- экспортные скоропортящиеся грузы -- експортні вантажі, що швидко псуються -- ягоды -- ягоди
Анотація: За результатами аналізу методик визначення потенційних зон збуту виявлено, що вони не підходять для логістичних систем експорту сільськогосподарських вантажів рослинного походження. Враховуючи це, запропоновано «метод кіл» для визначення потенційних зон збуту. У той же час при виборі потенційних зон збуту сільськогосподарських товарів, що швидко псуються (фрукти та ягоди, термін зберігання яких – до 3–10 діб), застосовано метод обмежувального радіуса технічної зони збуту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)

Знайти схожі

4.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
академические факторы -- академічні фактори -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- образовательные услуги -- освітні послуги -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- удовлетворённость в образовательних услугах -- задоволеність освітніми послугами -- задоволеність споживачів -- удовлетворенность потребителей -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- структурные уравнения -- структурні рівняння -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- управленческие факторы -- управлінські фактори -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

5.


    Радченко, Д. М. (асистент кафедри економіки Національного авіаційного університету).
    Поведінкова економіка як інструмент маркетингової діяльності / Д. М. Радченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 56-60 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.23г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бихевористская экономика -- біхевористська економіка -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- личностные психологические особенности -- особистісні психологічні особливості -- макроуровень -- макрорівень -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- маркетинговый инструментарний -- маркетинговий інструментарій -- неоклассическая теория -- неокласична теорія -- нерациональное поведение -- нераціональна поведінка -- организационные задания -- організаційні завдання -- ограниченная рациональность -- обмежена раціональність -- поведенческая экономика -- поведінкова економіка -- поведенческие модели -- поведінкові моделі -- рыночные субьекты -- ринкові суб'єкти -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сырьевые предприятия -- сировинні підприємства -- терминология -- термінологія -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: Розглянуто питання формування поведінкової економіки як нового напряму економічних досліджень у галузі маркетингу. Досліджено особливості нераціональної поведінки агентів ринку як доповнення до неокласичної економічної теорії з метою формування максимально ефективної маркетингової стратегії. Уточнено сутність поняття «поведінкова [біхевіористська] економіка». Систематизовано основні організаційні завдання для формування поведінки фірм в умовах обмеженої раціональності, які дадуть змогу забезпечити прийняття оптимальних стратегічних рішень. Доведено гіпотезу, що поведінкова економіка формується під впливом особистісних і психологічних особливостей основних суб'єктів ринку, зокрема: споживачів, колективу підприємств, постачальників, посередників, конкурентів. Досліджено поведінку основних суб'єктів поведінкової економіки, які формують модель економічної поведінки підприємств на макрорівні. Обґрунтовано, що вибір моделі поведінки залежить від значимось товару для покупця. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі, - отримання інформації; встановлення взаємозв'язку з власними знаннями; визначення ставлення до товару за власною системою оцінок; готовність до дії. На прикладі підприємства спиртової галузі досліджено вплив поведінкової моделі споживача на його маркетингову діяльність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саймон, Герберт Александер (американский ученый еврейского происхождения в области социальных, политических и экономических наук ; 1916-2001) \о нем\; Налоговый кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)