Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України ).
    Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2011. - № 1. - С. 71-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Митна справа
   Таможенное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- митні послуги -- митні адміністрації -- державні організації -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий підхід -- экономическая глобализация -- таможенные услуги -- таможенные администрации -- государственные организации -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговый подход
Анотація: Про напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій - приватних та державних підприємств, державних установ. Проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій України.


Знайти схожі

2.


    Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- майбутні учителі -- будущие учителя -- культурне дозвілля школярів -- культурный досуг школьников -- організація культурного дозвілля школярів -- организация культурного досуга школьников -- методика підготовки студентів -- методика подготовки студентов -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов
Анотація: Розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Флегонтова, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на екпериментальному майданчику / Н. Флегонтова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
культурне дозвілля -- культурный досуг -- морально-естетичне виховання -- морально-эстетическое воспитание -- духовний потенціал особистості -- духовный потенциал личности -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- педагогічна організація дозвілля -- педагогическая организация досуга -- ігри -- игры
Анотація: Висвітлено проблему педагогічної організації культурного дозвілля школярів, що полягає у цілеспрямованому формуванні високоморальної, всебічно розвиненої особистості й передбачає її вільну діяльність. Розглянуто результати практичної реалізації експериментальної педагогічної програми з проблеми дослідження, наголошено на потребі впровадження інноваційних підходів для підвищення ефективності дозвіллєвих заходів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Лазоренко, Юлія (старший науковий співробітник ННСГБ НААН України; кандидат історичних наук).
    Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр. наприкінці ст. . - ISSN 1029-7200
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукові бібліотеки -- сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- реклама бібліотечної діяльності -- маркетинговий підхід -- научные библиотеки -- сельскохозяйственные библиотеки -- библиотечный маркетинг -- библиотечно-информационные услуги -- культурно-просветительская деятельность -- имидж библиотеки -- реклама библиотечной деятельности -- маркетинговый подход
Анотація: Розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів III-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

5.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 77-86 : гтабл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.

   Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутритораслевая динамика -- внутрішньогалузева динаміка -- антикризисное управление -- антикризове управління -- глобальные конкурентные рынки -- глобальні конкурентні ринки -- европейкая интеграция -- європейська інтеграція -- инновационная активность -- інноваційна активність -- качественные изменения -- якісні зміни -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- маркетинговый подход -- маркетинговий підхід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- политические кризисы -- політичні кризи -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- транспортное машиностроение -- транспортне машинобудування -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мотор-Січ, запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\

Знайти схожі

6.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

Кл.слова (ненормовані):
привабливість територій -- маркетинговий підхід -- маркетингова політика привабливості -- концепції маркетингу територій -- інструменти маркетингу територій -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- привлекательность территорий -- маркетинговый подход -- маркетинговая политика привлекательности -- концепции маркетинга территорий -- инструменты маркетинга территорий -- збутова концепція -- сбытовая концепция -- воркшопи -- місто для туристів -- город для туристов -- партнерство з цілівими аудиторіями -- партнерство с целевыми аудиториями
Анотація: Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з ціпових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань ціпових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб 'єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для ціпової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території ціпові аудиторії.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку )

Знайти схожі

7.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ).
    Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 28-36. - Бібліогр.: с. 34-35 . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Регіональна політика
   Региональная политика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
регіональна політика привабливості -- політика привабливості регіонів -- маркетинговий підхід -- види політики -- стимулююча регіональна політика -- компенсаційна регіональна політика -- адаптивна регіональна політика -- протидіюча регіональна політика -- успішні практики -- региональная политика привлекательности -- политика привлекательности регионов -- маркетинговый подход -- виды политики -- стимулирующая региональная политика -- компенсационная региональная политика -- адаптивная регионаиьна политика -- противодействующая региональная политика -- успешные практики
Анотація: Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та реалізуються органами територіальної влади за активної участі членів громади і через територіальні програми та стратегії розвитку, впливають на різні види привабливості. Відзначено, що маркетинговий підхід формує нові напрями та визначає специфічні завдання регіональної поіітики привабливості. Визначено суб’єкти та об’єкти, розглянуто екзогенний та ендогенний, формалізований і неформалізований види регіональної політики привабливості. Особливу увагу зосереджено на суті та механізмах стимулюючої, компенсаиійної, адаптивної, протидіючої регіональної політики привабливості, наведено успішні закордонні практики реалізації їх інструментів. Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіонспьної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, різноманітність варіантів взаємодії та партнерських модепей, відбір ефективних технологій, методів та інструментів її реалізації, урахування успішної практики розвинених країн з її обоє язковою адаптацією до вітчизняних умов.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина Іванівна (аспірант кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)