Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


   
    ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні конференції -- маркетингові дослідження -- международные конференции -- маркетинговые исследования -- маркетинговий менеджмент
Анотація: 22-23 жовтня 2010 р. відбулась ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні".


Дод.точки доступу:
Мних, Ольга \о ней\; Сокол, Михайло \о нем\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД Академії митної служби України ).
    Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб'єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2011. - № 1. - С. 71-78. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
ББК 67.401.21
Рубрики: Митна справа
   Таможенное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- митні послуги -- митні адміністрації -- державні організації -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий підхід -- экономическая глобализация -- таможенные услуги -- таможенные администрации -- государственные организации -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговый подход
Анотація: Про напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій - приватних та державних підприємств, державних установ. Проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій України.


Знайти схожі

3.


    Шумейко, В. М.
    Маркетинговий менеджмент в управлінні вертикально інтегрованими виробничими системами / В. М. Шумейко // Зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 306-311
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- інтеграційне управління -- интеграционное управление -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- виробничі системи -- производственные системы


Дод.точки доступу:
Максимова, Т. С. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Скриньковський, Руслан Миколайович (член-кореспондент; Українська академія наук; член НТШ; заступник декана факультету економіки та підприємництва; Львівський університет бізнесу та права).
    Концепції PS-менеджменту та PS-маркетингу : компедіум / Р. М. Скриньковський // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 42. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
ринкові відносини -- маркетинговий менеджмент -- процесно-структурний менеджмент -- процесно-структурний маркетинг -- рыночные отношения -- маркетинговый менеджмент -- процессно-структурный менеджмент -- процессно-структурный маркетинг
Анотація: Розлядаються концепції PS-менеджменту та PS-маркетингу, що в сукупності забезпечують управлння попитом для досягнення цілей підприємств через максимальне задоволення потреб споживачів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Ковшова, І. О.
    Застосування мультиатрибутивної моделі у маркетинговому менеджменті промислових підприємств / І. О. Ковшова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 2 (16). - С. 84-90 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/653/606. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/37. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
мультиатрибутивна модель -- мультиатрибутивная модель -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мультиатрибутивне моделювання -- мультиатрибутивное моделирование

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

6.


    Ковшова, І. О.
    Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / І. О. Ковшова, А. О. Бондар // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 4 (18). - С. 91-99 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1370/1303. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/80. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економічна політика
   Экономическая политика

   Економіка

   Экономика

   Електрозв'язок

   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- телекомунікаційні підприємства -- телекоммуникационные предприятия -- ефективності -- эффективности -- маркетинг -- менеджмент

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Бондар, А. О.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)