Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Дмітрів, Анна.
    Маркетинг для "маркетингу": маркетингова освіта у Львові, дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формування попиту / А. Дмітрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 53-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Львів

    Львов

Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- навчальні заклади -- маркетингова освіта -- ціноутворення -- вступна компанія -- рынок услуг -- учебные заведения -- маркетинговое образование -- ценообразование -- вступительная компания
Анотація: У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладах у 2011 році.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Куденко, Наталія (професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук).
    Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 87-92
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- вища освіта -- высшее образование -- маркетинг -- учбові предмети -- учебные предметы -- маркетингова освіта -- маркетинговое образование -- теорія маркетингу -- теория маркетинга -- кафедри маркетингу -- кафедры маркетинга -- учбовий процес -- учебный процесс -- наукові школи маркетингу -- научные школы маркетинга
Анотація: Висвітлені передумови і становлення маркетингу в Україні з таких позицій: розвиток маркетингової освіти, створення української наукової школи маркетингу, розвиток практичної маркетингової діяльності, формування українських професійних організацій із певних функціональних напрямів маркетингу.


Дод.точки доступу:
Герасимчук, Василь (професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Федорченко, Андрій (доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; професор; віце-президент Української асоціації маркетингу; завідувач кафедри маркетингу).
    Централізація і концентрація-ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 12. - С. 5-8 : рис.; а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг, 2011-2015 рр.

   Маркетинг, 2011-2015 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова освіта -- вищі навчальні заклади -- зарубіжний досвід -- маркетинговое образование -- высшие учебные заведения -- зарубежный опыт

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


   
    Експертна зустріч "Впровадження системи дуальної освіти у підготовку фахівців з маркетингу" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 77-78 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова освіта -- ринок праці -- підготовка маркетологів -- прохождення практики -- фахові асоціації -- маркетинговое образование -- рынок труда -- подготовка маркетологов -- прохождение практики -- профессиональные ассоциации
Анотація: Проект "Впровадження системи дуальної освіти в Україні" реалізується Українською Асоціацією Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Учасники експертної зустрічі обговорили питання наближення маркетингової освіти до вимог ринку праці. Особлива увага була приділена питанню, як забезпечити різноманіття місць проходження практики майбутнього маркетолога.


Дод.точки доступу:
Проект "Впровадження системи дуальної освіти в Україні" \о нем\; Впровадження системи дуальної освіти в Україні, проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)