Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Дмітрів, Анна
.
Маркетинг для "маркетингу":
маркетингова
освіта
у Львові, дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формування попиту / А. Дмітрів> // Маркетинг в Україні. - 2011. -
№ 4
. - С. 53-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Украина
Львів
Львов
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг
--
навчальні заклади
--
маркетингова
освіта
--
ціноутворення
--
вступна компанія
--
рынок услуг
--
учебные заведения
--
маркетинговое образование
--
ценообразование
--
вступительная компания
Анотація:
У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладах у 2011 році.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Куденко, Наталія
(професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук).
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 12
. - С. 87-92
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
університети
--
университеты
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
маркетинг
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
маркетингова
освіта
--
маркетинговое образование
--
теорія маркетингу
--
теория маркетинга
--
кафедри маркетингу
--
кафедры маркетинга
--
учбовий процес
--
учебный процесс
--
наукові школи маркетингу
--
научные школы маркетинга
Анотація:
Висвітлені передумови і становлення маркетингу в Україні з таких позицій: розвиток маркетингової освіти, створення української наукової школи маркетингу, розвиток практичної маркетингової діяльності, формування українських професійних організацій із певних функціональних напрямів маркетингу.
Дод.точки доступу:
Герасимчук, Василь (професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Федорченко, Андрій (доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук; професор; віце-президент Української асоціації маркетингу; завідувач кафедри маркетингу).
Централізація і концентрація-ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 12
. - С. 5-8 : рис.; а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг, 2011-2015 рр.
Маркетинг, 2011-2015 гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
зарубіжний досвід
--
маркетинговое образование
--
высшие учебные заведения
--
зарубежный опыт
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Експертна зустріч "Впровадження
системи дуальної освіти у підготовку фахівців з маркетингу" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 77-78 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова
освіта
--
ринок праці
--
підготовка маркетологів
--
прохождення практики
--
фахові асоціації
--
маркетинговое образование
--
рынок труда
--
подготовка маркетологов
--
прохождение практики
--
профессиональные ассоциации
Анотація:
Проект "Впровадження системи дуальної освіти в Україні" реалізується Українською Асоціацією Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Учасники експертної зустрічі обговорили питання наближення маркетингової освіти до вимог ринку праці. Особлива увага була приділена питанню, як забезпечити різноманіття місць проходження практики майбутнього маркетолога.
Дод.точки доступу:
Проект "Впровадження системи дуальної освіти в Україні" \о нем\; Впровадження системи дуальної освіти в Україні, проект \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)