Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=макросередовище підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Глобалізаційна транформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- маркетингове середовище -- управлінська діяльність -- глобалізаційні процеси -- мікросередовище підприємств -- макросередовище підприємств -- экономическая глобализация -- маркетинговая среда -- управленческая деятельность -- глобализационные процессы -- микросреда предприятий -- макросреда предприятий
Анотація: Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов'язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)