Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=майбутні психологи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Дідик, Н. М.
(кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам'янецьподільського національного університету імені Івана Огієнка).
Теоретичне обгрунтовання моделі професійно значущих характеристик особистісної зрілості
майбутні
х психологів / Н. М. Дідик> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 36-43 : іл. - (Теорія та методологія). - Бібліогр. наприкінці ст., 36 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.21.51
УДК
159.923
Рубрики:
Психологи
я личности
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
майбутні
психологи
--
будущие
психологи
--
особистісна зрілість
майбутні
х психологів
--
личностная зрелость будущих психологов
--
професійно значущі характерістики
--
профессионально значащие характеристики
--
характеристики особистісної зрілості
--
характеристики личностной зрелости
--
критерії професійно значущих характеристик
--
критерии профессионально значимых характеристик
--
модель професійно значущих характеристик
--
модель профессионально значимых характеристик
--
рівні розвитку професійно значущих характеристик
--
уровни развития профессионально значимых характеристик
Анотація:
Посвячено проблемі визначення професійно значущих характеристик особистісної зрілості
майбутні
х психологів. Розкрито особливості моделі зазначених характеристик, вказано її змістово-функціональне наповнення. Описано критеріально-показникову диференціацію.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
2.
Ложкин, Г. В.
(профессор; доктор
психологи
ческих наук; заслуженный деятель науки и техники Украины; заведующий кафедрой
психологи
и и педагогики).
Архитектоника совладающего поведения будущих психологов / Г. В. Ложкин, Т. П. Рисинец> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 1-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.95
ББК
88.36
Рубрики:
Психологи
я
Психологія
Психологи
я деятельности
Психологія діяльності
Кл.слова (ненормовані):
архитектоника поведения
--
архітектоніка поведінки
--
направления поведения
--
напрями поведінки
--
факторная структура поведения преодоления
--
факторна структура поведінки подолання
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
совладание психологов
--
копинг-действия
--
копінг-дії
--
копинг-стратегии
--
копінг-стратегії
--
жизненные ситуации
--
життєві ситуації
--
будущие
психологи
--
майбутні
психологи
Анотація:
Предпринята попытка определения архитектоники совладающего поведения будущих психологов. Основное внимание авторы акцентируют на том, что реальный процесс совладания состоит из совокупности определенных копинг-действий и копинг-стратегий. При этом результативность совладания зависит от того, какие из них доминируют. Применение факторного анализа позволило получить четко структурированную, внутренне непротиворечивую матрицу, описывающую реальный процесс преодоления сложных жизненных ситуаций будущими психологами.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\1.pdf
Дод.точки доступу:
Рисинец, Т. П. (ассистент кафедры
психологи
и)
Знайти схожі
>
3.
Дідик, Н. М.
(кандидат психологічних наук; старший викладач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи).
Результати емпіричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості
майбутні
х психологів / Н. М. Дідик> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 12-19 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.9
ББК
88.4
Рубрики:
Психологія
Психологи
я
Галузева психологія
Отраслевая
психологи
я
Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість
--
личностная зрелость
--
професійно значуща характеристика
--
профессионально значимая характеристика
--
майбутні
психологи
--
будущие
психологи
--
моделі професійно значущої характеристики
--
модели профессионально значимой характеристики
--
критерії професійно значущої характеристики
--
критерии профессионально значимой характеристики
--
показники професійно значущої характеристики
--
показатели профессионально значимой характеристики
--
рівні професійно значущої характеристики
--
уровни профессионально значимой характеристики
--
моральність
--
моральность
--
саморегуляція
--
саморегуляция
--
креативність
--
креативность
--
самосприйняття
--
самовосприятие
--
самоактуалізація
--
самоактуализация
--
Его-ідентичність
--
Эго-идентичность
Анотація:
Проаналізовано результати еміричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості
майбутні
х психологів. Обгрунтовано критерії, показники та рівні її розвитку. Описано особливості вираженості професійно значущих характеристик особистісної зрілості
майбутні
х психологів на різних курсах навчання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\3.pdf
Дод.точки доступу:
Шкала ясності Я-концепції, методика \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Войціх, Інна
(викладач кафедри психології).
Критерії та показники сформованості емоційної компетентності
майбутні
х психологів / І. Войціх> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 89-96 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
студенти-
психологи
--
студенты-
психологи
--
емоційна компетентність
--
эмоциональная компетентность
--
критерії сформованості емоційної компетентності
--
критерии сформированности эмоциональной компетентности
--
показники сформованості емоційної компетентності
--
показатели сформированности эмоциональной компетентности
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
майбутні
психологи
--
будущие студенты
--
когнітивний критерій
--
когнитивный критерий
--
діяльносний критерій
--
деятельностный критерий
--
особистісний критерій
--
личностный критерий
--
мотиваційно-ціннісний критерій
--
мотивационно-ценностный критерий
Анотація:
Визначені критерії та показники сформованості емоційної компетентності
майбутні
х психологів. Розкрити показники та критерії емоційної компетентності
майбутні
х психологів через єдність її структурних компонентів. Компонентами емоційної компетентності
майбутні
х психологів визначено: когнітивний, діяльнісний, особистісний, мотиваційно-ціннісний. Означені структурні компоненти були покладені в основу розробки критеріїв та відповідних їм показників і рівнів, що характеризують сформованість емоційної компонентності
майбутні
х психологів у результаті професійної підготовки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)