Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностно ориентированное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


   
    Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Рівне, 2008 р. жовтень

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

2.


    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови і літератури).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачить в путах" / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 32-38. - В библиотеке ДНУ
Система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської, 10 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменника -- вивчення творчості письменника -- изучение биографии писателя -- изучение творчества писателя -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Урок знайомить учнів з життєвою і творчою долею Людмили Старицької-Черняхівської, її родиною у світлі розвитку української літератури і історії другої половини 19-го - першої половини 20 ст.


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменница ; 1869-1941) \о ней\

Знайти схожі

3.


    Коваленко, Сергій (член Національної спілки журналістів України; учитель української мови та літератури; Черкаська обл.).
    "Найгірше пекло - мені Україну бачити в путах" : система особистісно зорієнтованих уроків за творчістю Людмили Старицької-Черняхівської. 10 клас / Сергій Коваленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 13-15. - Бібліографія : С.22 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- лирика -- личностно ориентированное обучение -- лірика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Стаття присвячена вивченню ліричного доробку Людмили Старицької-Черняхівської (поезії "Наді мною ліс шепоче", "В небі високім", "Молитва" та ін.).


Дод.точки доступу:
Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941); Наді мною ліс шепоче, поезія \о произв.\В небі високім, поезія \о произв.\; Молитва, поезія \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області).
    Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості
Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.В. \о нем\

Знайти схожі

6.


    Денискіна, Ганна (кандидат філологічних наук; вчитель української мови і літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Шляхи активізації наукової творчості учнів гімназії "Ерудит" у процесі особистісно орієнтованого навчання / Г. Денискіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 41-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- особистісно орієнтоване навчання -- творчі здібності школярів -- наукова творчість -- науково-дослідна діяльність -- принципи наково-дослідної діяльності -- досвід гімназій -- учебные заведения -- гимназии -- личностно ориентированное обучение -- творческие способности школьников -- научное творчество -- научно-исследовательская деятельность -- принципы научно-исследовательской деятельности -- опыт гимназий
Анотація: З'ясування основних принципів й умов, що сприяють розвитку творчих здібностей школярів, а також окреслення стратегії розвитку наукової творчості учнів гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Камінська-Клецкова, Яніна (завідуюча кафедри іноземних мов; спеціаліст вищої категорії).
    Інноваційне навчання іноземних мов / Я. Камінська-Клецкова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- особистісно орієнтоване навчання -- інноваційні технології -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- личностно ориентированное обучение -- инновационные технологии
Анотація: Про загальну концепцію інноваційного навчання іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кратасюк, Людмила (старший викладач кафедри української мови Житомирського державного університету ім. І. Франка).
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Людмила Кратасюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивные методы -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: У статті висвітлюються питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного начання мови й мовлення учнів 5-6 класів.


Знайти схожі

9.


    Турянська, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка).
    Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
типи уроків -- типы уроков -- система типів уроків -- система типов уроков -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- уроки історії -- уроки истории -- типологія уроків -- типология уроков -- класифікація уроків -- классификация уроков -- шкільна історична освіта -- школьное историческое образование -- структура уроку -- тематичний план уроку -- тематический план урока
Анотація: Розкрито сутність понять "типи уроків", "система уроків" в особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. Висвітлено теоретичні засади вибору вчителем того чи іншого типу уроку. Наведено приклад педагогічної практики вибудовування системи уроків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Лариса Варзацька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированная ситуация -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтована ситуація -- особистісно орієнтоване навчання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- ситуация учебная -- ситуація на уроці -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор вивчає основні типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці, спрямованих на створення необхідних соціально-психологічних умов для підвищення творчого потенціалу особистості.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)