Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностно ориентированное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Вербицький, Володимир (доктор педагогічних наук; професор).
    Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
технологізація навчально-виховного процесу -- технологизация учебно-воспитательного процесса -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- рівні педагогічних технологій -- уровни педагогических технологий -- еколого-натуралістичні центри -- эколого-натуралистические центры -- екологічна свідомість -- экологическое мировоззрение -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- технологія саморозвитку -- технология саморазвития -- технологія розвівального навчання -- технология развивающего обучения -- технологія формування творчої особистості -- технология формирования творческой личности -- проектна технологія -- проектная технология -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- технологія колективного творчого виховання -- технология коллективного творческого воспитания
Анотація: Визначено сутність поняття "технологізація" щодо процесів у виробничій і соціальній сферах.Наведено класифікації педагогічних технологій та з'ясовано їх сутнісні ознаки.


Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 19-21. - Література : С.21 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- литература родного края -- литературное краеведение -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- література рідного краю -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розкрито специфіку вивчення літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання. Проаналізовано принципи побудови і завдання курсу, на конкретних прикладах проілюстровано особливості підготовки і проведення занять.


Знайти схожі

3.


    Драч, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту менеджменту та психології ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України).
    Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 51-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- управленческая компетентность -- професіоналізм керівників -- профессионализм руководителей -- модель керівника навчального закладу -- модель руководителя учебного учреждения -- особистісно орієнтована освіта -- личностно ориентированное образование -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- керівник закладу освіти -- руководитель учреждения образования -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка
Анотація: Розглянуто особливості професійної діяльності сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу, проаналізовано використання особистісно орієнтованого підходу під час його підготовки до управління закладом освіти в нових умовах.


Дод.точки доступу:
Чернишова, Євгенія (перший проректор з науково- методичної роботи та міжнародних зв'язків Університету менеджменту освіти АПН України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Смислові перспективи навчання/вивчення соціології: студентоцентрована освіта // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - №3. - С. 185-203. - Джерела : С.203. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
викладання соціології -- личностно ориентированная парадигма образования -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированные образовательные технологии -- личностно ориентированое обучение -- личностно-центрированный подход -- методика викладання соціології -- методика преподавания социологии -- особистісно орієнтоване навчання -- преподавание социологии -- радикальная педагогика -- социологическое образование -- соціологічна освіта -- круглі столи -- круглые столы
Анотація: Публікуються матеріали круглого столу "Смислові перспективи навчання/вивчення соціології", який відбувся в рамках ІІ Конгресу Соціологічної асоціації України "Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи", Харків, 18 жовтня 2013 року.


Дод.точки доступу:
Смислові перспективи навчання/вивчення соціології, круглий стіл \о нем\; Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи, конгрес \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шуневич, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент Житомирського ОІППО).
    Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови і літератури / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 51-55. - Література : С.55 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- лингводидактика -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированный подход -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- особистісно орієнтоване навчання -- теория множественного интеллекта -- теорія множинного інтелекта -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті робить спробу визначити загальні методичні шляхи реалізації теорії множинного інтелекту в практиці вчителя-словесника.


Дод.точки доступу:
Гарднер, Говард (американський психолог) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук, член-кореспондент НАНО; Львів).
    Гуманно-особистісна технологія Ш.О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 13-18. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- гуманістичний підхід -- принципы гуманной педагогики -- принципи гуманної педагогіки -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированные педагогические технологии -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- учитель литературы -- учитель літератури -- педагоги-новатори
Анотація: Досліджується практика використання принципів гуманної педагогіки грузинського педагога-новатора Шалви Олександровича Амонашвілі у практиці вчителя літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_9\3.pdf

Дод.точки доступу:
Амонашвили, Шалва Александрович (доктор психологических наук; действительный член РАО) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент).
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалогизация обучения -- діалогізація навчання -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология образования -- методологія освіти -- мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно орієнтоване навчання -- особистісно-орієнтована освіта -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- философия образования -- філософія освіти -- языковая личность -- языковое образование -- філософсько-методологічні тенденції -- философско-методологические тенденции -- технології навчання -- технологии обучения
Анотація: Присвячено філософським засадам сучасної мовної освіти. Розглянуто сутність й особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти.


Знайти схожі

8.


    Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської НВК Широківського району Дніпропетовської області).
    Вивчення культурологічного змісту історичної освіти: проблематика застосування сучасних підходів. [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2017. - № 11-12. - С. 11-17. - Библиогр.: с. 16-17.
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта -- историческое образование -- культурологія -- культурология -- філософія освіти -- философия образования -- культурологічний підхід в освіті -- культурологический подход в образовании -- цивілізаційний підхід до вивчення історії -- цивилизационный подход к изучению истории -- викладання історії -- преподавание истории -- 7 клас -- 7 класс -- аксіологічний підхід в освіті -- аксиологический подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное образование -- дослідницький підхід в освіті -- исследовательский подход в образовании
Анотація: Особливості викладання культурологічної складової на уроках історії у 7 класі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)