Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кора мозга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бєлов, Ю. А.
    Моделювання альфа-хвиль комплекснозначними штучними нейронними мережами / Ю. А. Бєлов, О. В. Тарасюк // Доповіді Національної академії наук України. - 2010. - № 12. - С. 31-37 : ил. - Библиогр.: с. 37. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1025-6415
УДК
ББК 56.1
Рубрики: Здравоохранение. Медицинские науки
   Неврология, невропатология и нервная система в целом

   Охорона здоров'я. Медичні науки

   Неврологія, невропатологія і нервова система в цілому

Кл.слова (ненормовані):
медицина -- нервова система -- нервная система -- кора мозга -- мозкові ритми -- мозговые ритмы -- нервові імпульси -- нервные импульсы -- розпізнавання образів -- распознавание образов -- гіпотеза -- гипотеза -- експерименти -- эксперименты -- нейронні мережі -- нейронные сети -- моделювання альфа-хвиль -- моделирование альфа-волн
Анотація: Запропановано гіпотезу про функціональну роль мозкових ритмів у процесах розпізнавання образів.


Дод.точки доступу:
Тарасюк, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Тарутіна, Зінаїда.
    Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти / З. Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 79-84. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.35
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

   Мислення педагогічне

Кл.слова (ненормовані):
головний мозок -- головной мозг -- педагогічне мислення -- кора мозку -- кора мозга -- нейрони -- синапси -- незалежність мозку -- независимость мозга -- нові клітини -- новые клетки -- результативна освіта -- результативное образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- сознание и психика -- педагогическое мышление
Анотація: Наведено новітні результати дослідження процесів мислення і пізнання на молекулярно-генетичному рівні, що є теоретичною підставою для практичної роботи людини над своєю свідомістю. З відкриттів випливають рекомендації для навчального процесу, зокрема, створення умов, які сприяють утворенню нових мозкових клітин, врахування того факту, що осмислене ставлення людини до сьогодення програмує на клітинному рівні її майбутнє та ін.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)