Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепции продвижения брендов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV / І. В. Фролов [и др.] // Легка промисловість. - 2016. - № 4. - С. 18-26 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легка промисловість
   Швейне виробництво

   Легкая промышленность

   Швейное производство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренди модного одягу -- бренды модной одежды -- дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- українська фешн-індустрія -- украинская фешн-индустрия -- FROLOV -- концепії просування брендів -- концепции продвижения брендов -- чинники успіху брендів -- факторы успеха брендов
Анотація: Проведено порівняльну характеристику відомих вітчизняних брендів та досліджено чинники їх успіху, розглянуто питання загальної тенденції розвитку модних брендів одягу в Україні та проблеми, що постають перед сучасними дизайнерами. На основі проведених досліджень систематизовано алгоритми функціонування і розвитку українських брендів за сучасних економічних умов, виявлено чинники успішного розвитку бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV.
The comparative characteristics of famous domestic brands and their success factors were examined. The general trend of Ukrainian fashion brands was considered, as well the problems facing modern designers. Through the example of brand FROLOV.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Легка_промисловість_2016_04\7.pdf

Дод.точки доступу:
Фролов, І. В.; Гарбуза, Ю. О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.

Знайти схожі

2.


    Ясинська, Олена Георгівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри індстрії дозвілля Київського національного університету культури і мистецтв; заслужений артист України).
    Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди [Текст] / О. Г. Ясинська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 25-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.18г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика легкой промышленности

   Економіка легкої промисловості

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды модной одежды -- бренди модного одягу -- дизайнеры одежды -- дизайнери одягу -- индустрия моды -- індустрія моди -- концепции продвижения брендов -- концепції просування брендів -- потребители индустрии моды -- споживачі індустріі моди -- рынок индустрии моды -- ринок індустрії моди -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- спрос на модные товары -- попит на модні товари -- факторы успеха брендов -- фактори успіху брендів -- зарубіжний досвід
Анотація: Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці ХІХ, ХХ та початку ХХІ століть, визначено концептуальні основи його функціонування, надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних й традиційних компаній.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\4.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Веблен, Торстейн Бунде (американский экономист; социолог; публицист; футуролог ; 1857-1929) \о нем\; Веблен, Торстейн Бунде (американський економіст; соціолог; публіцист; футуролог ; 1857-1929) \про нього\; Inditex, компанія \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)