Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=концептуализация образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Руденко, Володимир
(професор кафедри міжнародної інформації Рівненського інституту слов'янознавства Київського словістичного університету; доктор педагогічних наук).
Проектування культурологічної спрямованості вищої освіти / В. Руденко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 9
. - С. 109-116. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
інтелектуальний розвиток
--
интеллектуальное развитие
--
культурологічна спрямованість
--
культурологическая направленность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інформаційні центри
--
информационные центры
--
поліфункціональність
--
многофункциональность
--
інформаційне забезпечення
--
информационное обеспечение
--
концептуалізація освіти
--
концептуализация
образования
--
критерії концептуалізація освіти
--
критерии концептуализации
образования
--
педагогічне проектування
--
педагогическое проектирование
--
параметри педагогічного проектування
--
параметры педагогического проектирования
Анотація:
Проаналізований підхід до проблем реформування вищої школи в контексті євроінтеграції дає можливість визначити характеристики і параметри проектування сучасних освітніх систем з використанням категорій "цивілізація", що відображає соціально-технологічні форми життя й діяльності особистості, та "культура" що персоніфікує сферу її вищих духовних якостей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Штомпель, Г. О.
Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 54-60. - Література : С.59-60 : 13 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
квалификации
--
кваліфікації
--
концептуализация
--
концептуализация
образования
--
концептуалізація
--
концептуалізація освіти
--
післядипломна освіта
--
післядипломні професійні кваліфікації
--
последипломное образование
--
последипломные профессиональные квалификации
--
рамковий стандарт
--
рамковый стандарт
Анотація:
За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти виствітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация
образования
\о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)