Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концептуализация образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Руденко, Володимир (професор кафедри міжнародної інформації Рівненського інституту слов'янознавства Київського словістичного університету; доктор педагогічних наук).
    Проектування культурологічної спрямованості вищої освіти / В. Руденко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 9. - С. 109-116. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інтелектуальний розвиток -- интеллектуальное развитие -- культурологічна спрямованість -- культурологическая направленность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інформаційні центри -- информационные центры -- поліфункціональність -- многофункциональность -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- концептуалізація освіти -- концептуализация образования -- критерії концептуалізація освіти -- критерии концептуализации образования -- педагогічне проектування -- педагогическое проектирование -- параметри педагогічного проектування -- параметры педагогического проектирования
Анотація: Проаналізований підхід до проблем реформування вищої школи в контексті євроінтеграції дає можливість визначити характеристики і параметри проектування сучасних освітніх систем з використанням категорій "цивілізація", що відображає соціально-технологічні форми життя й діяльності особистості, та "культура" що персоніфікує сферу її вищих духовних якостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Штомпель, Г. О.
    Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Література : С.59-60 : 13 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- квалификации -- кваліфікації -- концептуализация -- концептуализация образования -- концептуалізація -- концептуалізація освіти -- післядипломна освіта -- післядипломні професійні кваліфікації -- последипломное образование -- последипломные профессиональные квалификации -- рамковий стандарт -- рамковый стандарт
Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти виствітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Национальная рамка квалификаций \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)