Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=консьюмеризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   06
   Д 54


    Герасимова, С. В.
    Ознаки конс'юмеризму в інвестиційній діяльності акціонерних товариств / С.В. Герасимова // Вісник ДНУЗТ. - Д., 2006. - Вип. 12. - С. 219-222
УДК

Кл.слова (ненормовані):
АКЦИОНЕРНЫЕ ОБЩЕСТВА -- ИНВЕСТИЦИИ -- КОНСЬЮМЕРИЗМ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Шморгун, О. (кандидат філософських наук; доцент; провідний науковий співробітник Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України; старший науковий співробітник Інституту європейських досліджень НАН України).
    Світова фінансова криза у цивілізаційному вимірі / О. Шморгун // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 56-71
УДК
Рубрики: Філософія
   Філософія України, 20 ст.

   Философия

   Философия Украины

Кл.слова (ненормовані):
сучасна філософія -- світова фінансова криза -- фінансова криза -- економічна система -- глобалізація -- еволюція капіталізму -- фінансова цивілізація -- капітал -- кризи -- гроші -- банки -- економічна кооперація -- світова економічна кооперація -- грошовий фетишизм -- консьюмеризм -- антикризові заходи -- современная философия -- мировой финансовый кризис -- экономическая система -- эволюция капитализма -- финансовая цивилизация -- кризисы -- деньги -- экономическая кооперация -- мировая экономическая кооперация -- денежный фетишизм -- антикризисные меры
Анотація: Досліджено природу світової фінансової кризи не лише у політекономічному, а й у соціально-цивілізаційному вимірі; запропоновано антикризові заходи.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2909ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Торяник, В. М. (кандидат політичних наук; доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Споживчий бойкот як інструмент політичного консумеризму / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 4. - С. 144-148. - Література : С.148 : 21 назва
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая активность -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политическое действие -- політична активність -- політична дія -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- потребительский бойкот -- споживчий бойкот
Анотація: Розкривається сутність бойкоту як інструменту політичного консумеризму, дається класифікація споживчих бойкотів, визначаються критерії успішності кампаній з бойкоту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Зоська, Я. В. (кандадат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету).
    Соціальні практики сучасного споживача в Україні / Я. В. Зоська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 94-98. - Література : С.98 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- консумеризм -- консьюмеризм -- общество потребления -- потребители -- потребление товаров и услуг -- социальные практики потребления -- социология потребления -- соціальні практики споживання -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- споживачі -- суспільство споживання -- экономическая социология
Анотація: Розглянуто особливості соціальних практик споживання, і на підставі аналізу емпіричних та статистичних даних зафіксовано прояви типових рис суспільства споживання у соціальних практиках споживання. Наголошено, що суспільство споживання - це риса сучасності й дослідження проявів суспільства споживання є нагальною потребою соціологічної науки та суспільної практики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 6. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
консумеризм -- консьюмеризм -- маркетингова орієнтація -- маркетинговая ориентация -- партийно-политическая деятельность -- партійно-політична діяльність -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политический маркетинг -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- політичний маркетинг -- політичний процес
Анотація: Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Тибайкина, Т. Л.
    Философия постмодернизма и поэтика постмодерного кинематографа [Электронный ресурс] / Т. Л. Тибайкина // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 44-47. - Библиография : С. 47 : 7 названий. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1189/1/Tibakina_filos_postmodern.pdf. - Полный текст (105,48 kB)
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- идентичность -- имитация -- ідентичність -- імітація -- кинематограф -- киноэстетика -- кінематограф -- консьюмеризм -- контент -- концепции -- концепції -- наратив -- нарратив -- патерни -- паттерны -- поетика кіномистецтва -- постмодернизм -- постмодернізм -- поэтика кино -- репродукция -- репродукція -- симулякр -- теория кино -- феномен -- философская аллюзия -- філософія культури -- філософська алюзія
Анотація: Рассматривается рефлексия основных тенденций и культуры постмодерна в поэтике современного кинематографа.

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (105,48 kB)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Билан, Н. И.
    Консьюмеризм как проблема этики и экономики в эпоху постмодерна [Электронный ресурс] / Н. И. Билан // . - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/bitstream/123456789/1176/1/Bilan-konsymerizm.pdf. - Полный текст (101,96 kB)
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП -- философия -- філософія -- эпоха постмодерна -- епоха постмодерну -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- этика -- етика -- экономика -- економіка

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (101,96 kB)

Знайти схожі

8.


    Григоров, Георгій Альбертович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Медіаосвіта як чинник, що формує нову парадигму освіти / Г. А. Григоров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 96-99. - Література : С.99 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
консьюмеризация образования -- консьюмеризм -- мас-медіа -- масс-медиа -- медиаобразование -- медіаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- парадигма образования -- парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Актуалізується питання про методологічну корекцію не тільки епістемологічних, але й аксіологічних принципів комп'ютерних систем освіти (медіаосвіти).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Сердюк, О. О. (Бердянський університет менеджменту і бізнесу; Бердянськ).
    Витоки суспільства споживання: соціально-філософський аналіз / О. О. Сердюк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 26-31. - Література : С. 30-31 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.02
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
демонстративне споживання -- демонстративное потребление -- комерціалізація суспільства -- коммерциализация общества -- консюмеризм -- консьюмеризм -- масове споживання -- массовое потребление -- общество потребления -- потребительская революция -- родинне споживання -- семейное потребление -- символическое потребление -- символічне споживання -- социально-философский анализ -- соціально-філософський аналіз -- споживацька революція -- суспільство споживання
Анотація: У статті досліджуються передумови виникнення суспільства споживання і теорії "споживацької революції". Згідно з цими теоріями, формування суспільства споживання почалося задовго до індустріальної епохи, споживацька революція представляється наслідком е кономічного розвитку виробництва і ринків наприкінці XVIII ст. Автор вважає, що у XVIII ст. споживання тільки почало зароджуватися і ще не розповсюджувалося на суспільство в цілому, виступало елементом приватного, а не суспільного життя., залишаючись п рактикою обмежених верств населення. Автор приходить до висновку, що у традиційних і передсучасних суспільствах споживання в силу об'єктивних причин не могло мати масового характеру.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)