Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=конструювання тестів для моніторингів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 14-19 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 2013 р.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 2013 г.
Кл.слова (ненормовані):
навчальні досягнення учнів
--
учебные достижения учащихся
--
якість навчальних досягнень
--
качество учебных достижений
--
якість знань учнів
--
качество знаний учащихся
--
5 клас
--
10 клас
--
моніторинги якості
--
мониторинги качества
--
конструювання
тестів
для
моніторингів
--
конструирование тестоя
для
мониторингов
--
функціональна грамотність читання
--
функциональная граммотность чтения
--
тестові завдання
--
тестовые задания
--
зміст тестових завдань
--
содержание тестовых заданий
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
навчальні програми
--
учебные программы
Анотація:
Висвітлюється досвід
конструювання
тестів
для
моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над
конструювання
м змісту
тестів
дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)