Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=компоненти змісту освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної
освіти
; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації
змісту
освіти
як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст
освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти
змісту
освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості
освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма
освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація
змісту
освіти
--
трансформація
освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія
освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації
змісту
освіти
як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів
змісту
шкільної
освіти
. Зміни парадигмальних засад шкільної
освіти
проходять у контексті концепту розвитку
змісту
та якості
освіти
, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної
освіти
є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)