Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=классификация рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Маркова, Вікторія (доктор наук із соціальних комунікацій; професор; завідувач кафедри журналістики).
    Від реклами видання - до реклами читання : рецензія / В. Маркова // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 27-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рец. на кн. : Булах Т. Рекламна комунікація в книжковій галузі : монографія / Т. Д. Булах. - Харків: ХДАК, 2017. - 232 с.
УДК
Рубрики: Видавнича справа
   Издательское дело

Кл.слова (ненормовані):
рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- книжкова галузь -- книжная отрасль -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии
Анотація: Дається аналіз монографії, де показано закономірності розвитку рекламно-комунікаційної діяльності в книжковій галузі.

Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)