Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=классификационные признаки моделей школ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Завалевський, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор; в. о. директора).
Сутність та особливості моделювання змін в авторській
школ
і / Ю. Завалевський, О. Мариновська> // Рідна
школ
а : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 9/10
. - С. 79-84 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня
школ
а
Образование. Педагогика
Общеобразовательная
школ
а
Кл.слова (ненормовані):
авторські
школ
и
--
авторские
школ
ы
--
експериментальні
школ
и
--
экспериментальные
школ
ы
--
інноваційні
школ
и
--
инновационные
школ
ы
--
типи шкіл
--
типы
школ
--
моделювання змін
--
моделирование изменений
--
спільне у моделювання змін
--
совместное в моделировании изменений
--
відмінності у моделювання змін
--
отличие в моделировании изменений
--
способи моделювання змін
--
способы моделирования изменений
--
специфіка моделювання змін
--
специфика моделирования изменений
--
класифікаційні ознаки
моделей
шкіл
--
классификационные
признаки
моделей
школ
Анотація:
Розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській
школ
і. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл; схарактеризовано способи моделювання змін в авторській, експериментальній, інноваційній та адаптивній
школ
ах; укладено їхні класифікаційні ознаки, що слугувало підставою для розкриття сутності, особливостей та специфіки моделювання змін в авторській
школ
і, яку тлумачать як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за сутністю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.
Дод.точки доступу:
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)