Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=качество web-дизайна<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Никишкин, Валерий Викторович
(доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.371.5
ББК
65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
ИТ
--
ІТ
--
web
-сайты
--
web
-сайти
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
интегральное оценивание
--
інтегральне оцінювання
--
ИНТЕРНЕТ-магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
качество
web
-
дизайна
--
якість
web
-дизайну
--
контентное структурирование
--
контентне структурування
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительские предпочтения
--
споживчі вподобання
--
решения о покупке
--
рішення про покупку
--
сервисные удобства
--
сервісні вигоди
--
формальная эргономика
--
формальна ергономіка
--
интернет-магазины
--
інтернет-магазини
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
ювелирные изделия
--
ювелірні вироби
--
юзабилити
--
юзабіліті
Анотація:
Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)