Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=качество информации<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Фан, Вей-Шан
(старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов
--
доступність веб-сайтів
--
интегрированная информация
--
інтегрована інформація
--
информационный поиск
--
інформаційний пошук
--
ИТ
--
ІТ
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
качество
информации
--
якість інформації
--
потоковый опыт
--
потоковий досвід
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
проектное моделирование
--
проектне моделювання
--
управление клиентским знанием
--
управління клієнтським знанням
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
электронные ресурсы
--
електронні ресурси
Анотація:
Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
2.
Друк, В. В.
(кандидат державного управління; докторант кафедри інформаційної політики та електронного урядування).
Теоретична ідентифікація поняття "інформація" в державному управлінні [Текст] / В. В. Друк> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. -
№ 9
. - С. 106-109. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
004:002
ББК
73
Рубрики:
Інформація
Інформатизація суспільства. Інформаційна політика
Информация
Информатизация общества. Информационная политика
Кл.слова (ненормовані):
інформація
--
інформаційне забезпечення
--
державне управління
--
категорії інформації
--
якість інформації
--
принципи інформаційних відносин
--
мімімальність інформації
--
достатність інформації
--
державна інформаційна політика
--
информация
--
информационное обеспечение
--
государственное управление
--
категории
информации
--
качество
информации
--
принципы информационных отношений
--
мимимальность
информации
--
достаточность
информации
--
государственная информационная политика
Анотація:
Присвячено аналізу сучасного наукового дискурсу щодо визначення поняття "інформація", наголошено на важливості інформації для державного управління, виділено специфічні властивості інформації, які є важливими для підвищення її якості, досліджено проблемні аспекти практичної реалізації принципів інформаційних відносин, розглянуто зміст понять "інформація про діяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування", "інформація в управлінні соціальними системами", а також ознаки інформації, констатовано наявність дискусії, яка триває й досі щодо сутності категорії "інформація".
Знайти схожі
>
3.
Роганова, Ганна Олександрівна
(кандидат економічних наук; старший викладач кафедри фінансів Науково-дослідного інституту економіки та управління Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості [Текст] / Г. О. Роганова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. -
№ 4
. - С. 73-85 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.5:642.5
ББК
65.304.25(4УКР)с-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы пищевой промышленности, 2010-2017 гг.
Фінанси харчової промисловості, 2010-2017 рр.
Методология ценообразования
Методологія ціноутворення
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология
--
анкалітична методологія
--
Гершенкрона эффект
--
Гершенкрона ефект
--
доходность предприятий
--
прибутковість підприємств
--
расходы предприятий
--
витрати підприємств
--
индекс Ласпейреса
--
індекс Ласпейреса
--
индекс Пааше
--
індекс Пааше
--
индекс потребительских цен
--
індекс споживчих цін
--
индексное оценивание
--
індексне оцінювання
--
качество
информации
--
якість інформації
--
Ласпейреса индекс
--
Ласпейреса індекс
--
Пааше индекс
--
Пааше індекс
--
продукты питания
--
продукти харчування
--
алкогольні напої
--
алкогольные напитки
--
тютюнові вироби
--
табачные изделия
--
предприятия пищевой промышленности
--
підприємства харчової промисловості
--
расходы предприятий пищевой промышленности
--
витрати підприємств харчової промисловості
--
расчетные алгоритмы
--
розрахункові алгоритми
--
регионы Украины
--
регіони України
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
себестоимость продукции
--
собівартість продукції
--
статистическая информация
--
статистична інформація
--
стоимость продукции
--
вартість продукції
--
товаропроизводители
--
товаровиробники
--
финансовые механизмы
--
фінансові механізми
--
эффект Гершенкрона
--
ефект Гершенкрона
Анотація:
Проведено науковий пошук факторів, що впливають на індекс споживчих цін (ІСЦ) та не є врахованими при його визначенні. Поетапно проаналізовано механізм формування ІСЦ, виявлено недоліки існуючого алгоритму розрахунку ІСЦ. Оцінено ефективність харчової промисловості Україні в цілому за допомогою індексного методу. Запропоновано заходи, що можуть підвищити якість збору інформації та статистичну значимість ІСЦ.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)