Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=канва бізнес-моделі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Смерічевський, С. Ф.
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу).
BUSINESS MODEL CANVAS як універсальна концепція управління
бізнес
ом компанії [Текст] / С. Ф. Смерічевський, О. І. Клімова> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. -
№ 9
. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658
ББК
65.291
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємства
Экономика
Экономика предприятия
Кл.слова (ненормовані):
канва
бізнес
-
моделі
--
бізнес
-
моделі
--
концепції
бізнес
-
моделі
--
управління
бізнес
ом
--
управління компанією
--
конкурентоспроможність підприємств
--
бюджетні авіалінії
--
бюджетні авіакомпанії
--
внутнішнє середовище підприємств
--
зовнішнє середовище підприємств
--
модель Остервальдера та Пельє
--
канва
бизнес-модели
--
бизнес-модели
--
концепции бизнес-модели
--
управление бизнесом
--
управление компанией
--
конкурентоспособность предприятий
--
бюджетные авиалинии
--
бюджетные авиакомпании
--
внутреняя среда предприятий
--
внешняя среда предприятий
--
модель Остервальдера и Пельє
Анотація:
Узагальнено теоретичні погляди щодо визначення поняття "
бізнес
-модель" компанії. Обгрунтовуються особливості застосування сучасними компаніями універсальної концепції канви
бізнес
-
моделі
(Business Model Canvas). Надається характеристика основних блоків (компонентів) канви
бізнес
-
моделі
(Сегменти споживачів, Ціннісна пропозиція, Канали, Відносини з клієнтами, Потоки надходження доходів, Ключові ресурси, Ключові види діяльності, Ключові партнери та Структура витрат). Відзначається, що наявність виділеного клієнтського напряму у складі трьох компонентів — "Цільові групи споживачів", "Канали просування" та "Технології клієнтських відносин" є головною перевагою цієї
моделі
. Наводиться приклад побудови Business Model Canvas на прикладі компанії бюджетних авіаліній. Визначаються переваги використання цієї технології
бізнес
-моделювання для сучасних компаній. Робиться висновок, що
канва
бізнес
-
моделі
може допомогти керівникам компаній розробляти нові
бізнес
-
моделі
, змінювати їх у відповідності до мінливих умов, а також управляти
бізнес
-портфелем різних фірм у межах однієї великої компанії.
Дод.точки доступу:
Клімова, О. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)