Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=канали продажу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лилик, Мар’яна.
    Представники компанії залишаються кращими продавцями косметики в епоху диджитал технологій / М. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 36-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок косметики -- рынок косметики -- косметические компании -- косметичні компанії -- канали продажу -- каналы продаж
Анотація: Відбулася зустріч журналістів з генеральним директором компанії Avon в Україні та Грузії Оленою Старковою.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
AVON, компания \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук).
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні моделі -- комунікаційний вплив на споживачів -- канали продажу -- гіпермедійне середовище -- реклама для користувачів інтернет -- поведінка споживачів -- управління комунікаційним процесом -- класифікація маркетингових комунікацій -- коммуникационные модели -- коммуникационное влияние на потребителей -- каналы продаж -- гипермедийная среда -- реклама для пользователей интернет -- поведение потребителей -- управление коммуникационным процессом -- классификация маркетинговых коммуникаций -- моделі комунікаційного впливу -- модели коммуникационного влияния -- крауд-технології -- крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)