Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=канали комунікацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Social Media -- бизнес и клиенты -- каналы коммуникаций -- социальные сети -- бізнес і клієнти -- канали комунікацій -- соціальні мережі
Анотація: Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та кліентами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бурлачук, Виктор (доктор социологических наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
    Общественное мнение и разговор / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - на рус. яз. - Литература : С.101
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- ЗМІ і громадська думка -- интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- канали комунікацій -- каналы коммуникаций -- общественное мнение -- разговор -- розмова -- СМИ и общественное мнение -- социальные коммуникации -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- соціальні комунікації
Анотація: Делается попытка определить исторические условия появления общественного мнения. К ним относятся наличие в обществе устойчивых каналов коммуникации. Появление книгопечатания и прессы способствует институционализации общественного мнения как важного фактора легитимации государственной власти. Появление электронных медиа меняет способ существования общественного мнения - оно как бы лишается своего общественного характера и начинает привязываться к индивиду, прочерчивая траекторию его биографии.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)