Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=исследовательские услуги<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ільїна, Світлана
.
Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 34-40 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
таємний покупець
--
дослідницькі послуги
--
чесність продавців
--
оцінка кваліфікації продавців
--
обслуговування клієнтів
--
спеціалізовані агентства
--
методи досліджень
--
процеси комунікації
--
тайный покупатель
--
исследовательские
услуги
--
честность продавцов
--
оценка квалификации продавцов
--
обслуживание клиентов
--
специализированные агентства
--
методы исследований
--
процессы коммуникации
--
Mystery Shopping
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
Анотація:
Детально проаналізована різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями. Доведено, що Mystery Shopping сьогодні є не тільки методом контролю та перевірки, але і діагностичним та аналітичним методом, що дозволяє зрозуміти стан сервісу та побачити і проаналізувати тенденції вдосконалення процесу комунікації з метою підвищення рівня задоволеності клієнтів.
Знайти схожі
>
2.
Ільїна, Світлана
(керівник проекту Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою"; директор компанії).
Підготовка зі створення Примірних Специфікацій на маркетингові дослідження [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
N 3
. - С. 4-9 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси
--
информационные ресурсы
--
маркетингові послуги
--
маркетинговые
услуги
--
примірна специфікація
--
примерная спецификация
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
--
дослідницькі послуги
--
исследовательские
услуги
Анотація:
Узагальнюється робота зі створення Примірної Специфікації з маркетингових досліджень.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)