Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=инклюзивное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
29
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-29
>
1.
Соловйов, Юрій
(кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
система образования
--
інноваційний аспект освіти
--
инновационный аспект образования
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
система освіти регіону
--
система образования региона
--
регіональна система освіти
--
региональная система образования
--
нормативно-правове регулювання
--
соціально-педагогічні умови
--
социально-педагогические условия
--
психолого-педагогічні умови
--
психолого-педагогические условия
--
організаційно-педагогічні умови
--
организационно-педагогические условия
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
програми модернізації освіти
--
программы модернизации образования
--
бізнес-освіта
--
бизнес-
образование
--
профорієнтація
--
профориентация
--
обдарована молодь
--
одаренная молодежь
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
освітні округи
--
образовательные округи
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
школи сприяння здоров'ю
--
школы способствования здоровью
--
державно-громадське управління
--
государственно-общественное управление
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
соціалізація освіти
--
социализация образования
Анотація:
Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.
Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование
. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
интегрированное обучение
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна педагогіка
--
инклюзивная педагогика
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
інтегрована освіта
--
интегрированное
образование
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
форми навчання
--
формы обучения
--
діти з особливостями розвитку
--
дети с особенностями развития
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
моделі навчання дітей
--
модели обучения детей
Анотація:
Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование
. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія
--
инклюзия
--
освітня інтеграція
--
образовательная интеграция
--
освітні рівні
--
образовательные уровни
--
форми навчання дітей
--
формы обучения детей
--
інклюзивні форми навчання
--
инклюзивные формы обучения
--
інклюзивне навчання
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
діти с психофізичними порушеннями
--
дети с психофизическими нарушениями
--
моделі інклюзії
--
модели инклюзии
--
північноамериканська модель інклюзії
--
североамериканская модель инклюзии
--
особистісно орієнтована освітня інтеграція
--
личнличностно ориентированная образовательная технология
--
система диференційованих класів
--
система дифференцированных классов
--
основні класи
--
основные классы
--
інклюзивні класи
--
инклюзивные классы
--
класи компенсуючого і розвивального навчання
--
классы компенсирующего и развивающего обучения
--
соціально-педагогічні класи
--
социально-педагогические классы
--
зарубіжний досвід
Анотація:
Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf
Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Самбор, А. М.
Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 36-39. - Література : С.39 : 9 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее
образование
--
высшее профессиональное
образование
--
инклюзивное
образование
--
инклюзивное
обучение
--
інклюзивна освіта
--
практические занятия
--
практичні заняття
--
трудове навчання
--
трудовое обучение
--
учителя труда
--
учителя трудового обучения
--
вчителі трудового навчання
Анотація:
Досліджуються можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах, а також дослідження результатів, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Табачник, Дмитро
(міністр освіти і науки України).
Освіта є ключовим елементом забезпеченя сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
виступи
--
выступления
--
загальні збори
--
общее собрание
--
дошкільна освіта
--
дошкольное
образование
--
ЗНО
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
вища освіта
--
высшее
образование
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
обдаровані діти
--
одаренные дети
Анотація:
4 квітня 2013 року відбулися Загальні збори Національної академії педагогічних наук України на тему : "Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік". Надається виступ Д. Табачника на цих зборах.
Дод.точки доступу:
Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік, загальні збори \о них\
Знайти схожі
>
6.
06
С 92
Сяба, М. О.
Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / М. О. Сяба> // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля. Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. -
Вип. 2 (49)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 167-171. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
376
Рубрики:
Освіта
Образование
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
студенти з обмеженими можливостями
--
студенты с ограниченными возможностями
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
доступність освіти
--
доступность образования
--
право на освіту
--
право на
образование
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Терюханова, І.
(кандидат економічних наук).
Ратифікація Україною Конвенції ООН про права інвалідів : шлях до нових стандартів освіти осіб з інвалідністю / І. Терюханова, Н. Стульпінас> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 28-32. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a364:368.4
ББК
65.272
Рубрики:
Економіка
Соціальне страхування. Соціальне забезпечення
Экономика
Социальное страхование. Социальное обеспечение
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
права інвалідів
--
права инвалидов
--
право на освіту
--
право на
образование
--
особи з інвалідністю
--
лица с инвалидностью
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
інклюзивна модель освіти
--
инклюзивная модель образования
--
социальная защита инвалидов
--
соціальний захист інвалідів
--
конвенції
--
конвенции
Анотація:
Здійснено аналіз щодо відповідності нормативно-правової бази в Україні основним положенням Конвенції ООН про права інвалідів у сфері освіти та запропоновано внесення змін та доповнень у вітчизняну законодавчу базу, які сприятимуть реалізації цих положень, зокрема щодо впровадження інклюзивної моделі освіти і навчання осіб з інвалідністю.
Утримувачі документа:
Бібліотека ДРІДУ НАДУ
Дод.точки доступу:
Стульпінас, Н.; Конвенція ООН про права інвалідів \о произв.\Про освіту, закон України \о произв.\; Про основи соціальної захищеності інвалідів в україні, закон україни \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
Бондар, Віталій
(доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
"Філософія сердечності" для особливої дитни. Педагогічні портрети: за нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : інтерв'ю / В. Бондар ; вів бесіду А. Пугач> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование
. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю
--
интервью
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
центри іклюзивної освіти
--
центры инклюзивного образования
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
досвід інклюзії
--
опыт инклюзии
--
ідея інклюзії
--
идея инклюзии
--
діти з особливими потребами
--
дети с особенными потребностями
Анотація:
Створено портрет знаного педагога, вченого, фундатора окремого напряму сучасної наукової школи дефектології-академіка Віталія Бондаря.
Дод.точки доступу:
Пугач , Анжеліна; Науково-методичний центр інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Галицька, Н. І.
Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 27-29 : схеми. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
14
УДК
37.04
Рубрики:
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
експериментальні дослідження
--
экспериментальные исследования
--
соціальна адаптація дітей
--
социальная адаптация детей
--
діти з особливими потребами
--
дети с особыми потребностями
--
інклюзивні заклади освіти
--
инклюзивные учреждения образования
Анотація:
Результати експериментального дослідження всеукраїнського рівня "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання". Учасником дослідження став навчально-виховний комплекс "Барвінок" м. Київа.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання, експериментальна програма \о произв.\; Барвінок, навчально-виховний комплекс \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Крикун, Анастасія
(старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік
--
дошкольный возраст
--
молодший шкільний вік
--
младший школьный возраст
--
інклюзивна освіта
--
инклюзивное
образование
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
компетентність педагога
--
компетентность педагога
--
модернізаця інклюзивної освіти
--
модернизация инклюзивного образования
--
пізнавальна компетенція
--
познавательная компетенция
--
професійний розвиток педагогів
--
профессиональное развитие педагогов
Анотація:
Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-29
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)