Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инклюзивное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 3-13 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- інноваційний аспект освіти -- инновационный аспект образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- система освіти регіону -- система образования региона -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- нормативно-правове регулювання -- соціально-педагогічні умови -- социально-педагогические условия -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- програми модернізації освіти -- программы модернизации образования -- бізнес-освіта -- бизнес-образование -- профорієнтація -- профориентация -- обдарована молодь -- одаренная молодежь -- школа майбутнього -- школа будущего -- освітні округи -- образовательные округи -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- школи сприяння здоров'ю -- школы способствования здоровью -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- освітні технології -- образовательные технологии -- соціалізація освіти -- социализация образования
Анотація: Детально аналізуються актуальні питання організації та управління освітою Донецької області як галуззю суспільного життя, проблеми організації діяльності навчальних закладів, управління персоналом, питання стратегічного і тактичного менеджменту в освіті, психолого-педагогічні аспекти запровадження інновацій тощо. Розкрито різні напрями педагогічної діяльності і насамперед впровадження в навчально-виховний процес освітніх закладів регіону нових педагогічних технологій, які базуються на різноманітних інноваціях, що поширюються в системі сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Розвиток та функціонування української мови в Донецької області, цільова програма \о произв.\; Регіональна програма впровадження профільного навчання \о произв.\; Надія Донеччини, цільова програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- инклюзия -- освітня інтеграція -- образовательная интеграция -- освітні рівні -- образовательные уровни -- форми навчання дітей -- формы обучения детей -- інклюзивні форми навчання -- инклюзивные формы обучения -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти с психофізичними порушеннями -- дети с психофизическими нарушениями -- моделі інклюзії -- модели инклюзии -- північноамериканська модель інклюзії -- североамериканская модель инклюзии -- особистісно орієнтована освітня інтеграція -- личнличностно ориентированная образовательная технология -- система диференційованих класів -- система дифференцированных классов -- основні класи -- основные классы -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- класи компенсуючого і розвивального навчання -- классы компенсирующего и развивающего обучения -- соціально-педагогічні класи -- социально-педагогические классы -- зарубіжний досвід
Анотація: Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Самбор, А. М.
    Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Література : С.39 : 9 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инклюзивное образование -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- практические занятия -- практичні заняття -- трудове навчання -- трудовое обучение -- учителя труда -- учителя трудового обучения -- вчителі трудового навчання
Анотація: Досліджуються можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах, а також дослідження результатів, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

5.


    Табачник, Дмитро (міністр освіти і науки України).
    Освіта є ключовим елементом забезпеченя сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на Загальних зборах НАПН України / Д. Табачник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 3-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
виступи -- выступления -- загальні збори -- общее собрание -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- ЗНО -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- вища освіта -- высшее образование -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- обдаровані діти -- одаренные дети
Анотація: 4 квітня 2013 року відбулися Загальні збори Національної академії педагогічних наук України на тему : "Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік". Надається виступ Д. Табачника на цих зборах.


Дод.точки доступу:
Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік, загальні збори \о них\

Знайти схожі

6.
   06
   С 92


    Сяба, М. О.
    Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / М. О. Сяба // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля. Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - Вип. 2 (49) : Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 167-171. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- студенти з обмеженими можливостями -- студенты с ограниченными возможностями -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- доступність освіти -- доступность образования -- право на освіту -- право на образование

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Терюханова, І. (кандидат економічних наук).
    Ратифікація Україною Конвенції ООН про права інвалідів : шлях до нових стандартів освіти осіб з інвалідністю / І. Терюханова, Н. Стульпінас // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 28-32. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.272
Рубрики: Економіка
   Соціальне страхування. Соціальне забезпечення

   Экономика

   Социальное страхование. Социальное обеспечение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
права інвалідів -- права инвалидов -- право на освіту -- право на образование -- особи з інвалідністю -- лица с инвалидностью -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- інклюзивна модель освіти -- инклюзивная модель образования -- социальная защита инвалидов -- соціальний захист інвалідів -- конвенції -- конвенции
Анотація: Здійснено аналіз щодо відповідності нормативно-правової бази в Україні основним положенням Конвенції ООН про права інвалідів у сфері освіти та запропоновано внесення змін та доповнень у вітчизняну законодавчу базу, які сприятимуть реалізації цих положень, зокрема щодо впровадження інклюзивної моделі освіти і навчання осіб з інвалідністю.

Утримувачі документа:
Бібліотека ДРІДУ НАДУ

Дод.точки доступу:
Стульпінас, Н.; Конвенція ООН про права інвалідів \о произв.\Про освіту, закон України \о произв.\; Про основи соціальної захищеності інвалідів в україні, закон україни \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
    "Філософія сердечності" для особливої дитни. Педагогічні портрети: за нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : інтерв'ю / В. Бондар ; вів бесіду А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- интервью -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- центри іклюзивної освіти -- центры инклюзивного образования -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- досвід інклюзії -- опыт инклюзии -- ідея інклюзії -- идея инклюзии -- діти з особливими потребами -- дети с особенными потребностями
Анотація: Створено портрет знаного педагога, вченого, фундатора окремого напряму сучасної наукової школи дефектології-академіка Віталія Бондаря.


Дод.точки доступу:
Пугач , Анжеліна; Науково-методичний центр інклюзивної освіти НПУ імені М. П. Драгоманова \о нем\

Знайти схожі

9.


    Галицька, Н. І.
    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 8. - С. 27-29 : схеми. - (Сучасна освіта)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- експериментальні дослідження -- экспериментальные исследования -- соціальна адаптація дітей -- социальная адаптация детей -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- інклюзивні заклади освіти -- инклюзивные учреждения образования
Анотація: Результати експериментального дослідження всеукраїнського рівня "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання". Учасником дослідження став навчально-виховний комплекс "Барвінок" м. Київа.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання, експериментальна програма \о произв.\; Барвінок, навчально-виховний комплекс \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов
Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)