Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=инженерное обеспечение зоны проведения АТО<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Дяков, Святослав (начальник кафедри інженерних спеціальних дисциплін; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат педагогічних наук; доцент; Львів).
    Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ / С. Дяков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 14-26. - Библиогр.: с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна підготовка -- специальная подготовка -- майбутні офіцери інженерних військ -- будущие офицеры инженерных войск -- особливості організації підготовки -- особенности организации подготовки -- підвищення ефективності підготовки -- повышение эффективности подготовки -- практичні рекомендації -- практические рекомендации -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інженерне забезпечення зони проведення АТО -- инженерное обеспечение зоны проведения АТО -- формування професійних компетенцій -- формирование профессиональных компетентностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- теоретичний компонент СП -- теоретический компонент СП -- практичний компонент СП -- практический компонент СП
Анотація: З'ясовано сучасний стан та особливості організації спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ. За твердженням автора, спеціальна підготовка майбутніх офіцерів інженерних військ - це тристоронній взаємопов'язаний процес, що включає в себе теоретичний та практичний компаненти і тренування у виконанні нормативів. Конкретизуються завдання спеціальної підготовки, що вирішуються із застосуванням суб'єктно-діяльнісної дидактичної технології, яка передбачає певні етапи підготовки науково-педагогічних працівників до проведення занять та засвоєння майбутніми офіцерами інженерних військ навчального матеріалу зі спеціальних дисциплін. Із застосуванням сучасних педагогічних підходів (компетентнісного, суб'єктно-діяльнісного) та на основі досвіду, набутого науково-педагогічними працівниками під час організації інженерного забезпечення в зон проведення АТО, розроблені практичні рекомендації з підвищення ефективності спеціальної підготовки у майбутньому.


Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)