Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=игра как метод обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Бойко, Наталя (учитель української мови і літератури).
    Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема "Дієприкметник", 7 клас) / Н. Бойко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 42-46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гра -- дієприкметник -- игра как метод обучения -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєвий розвиток учнів -- причастие -- развитие речи -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Авторка розкриває питання щодо застосування на уроках української мови в 7 класі такої форми навчання, як гра, її ролі у мовленнєвому розвитку учнів.


Знайти схожі

2.


    Корнійко, Василь (вчитель української мови і літератури Полтавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3).
    Гра як один із методів активного навчання на уроках української мови та літератури / В. Корнійко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література -- урок украинского языка -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок української мови
Анотація: Вивчається значення, характер та сутність ігрових методів на уроках українскої мови та літератури.


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Людмила (учитель української мови та літератури Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Ігровий майданчик на уроках української літератури (5 клас) / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 34-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор статті пропонує розробки дидактичних ігор на уроках української літератури у 5 класі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
    Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- инновационные методы обучения -- интеллектуальная деятельность учащихся -- ігрові методи навчання -- інноваційні методи навчання -- інтелектуальна діяльність учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы активизации обучения -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

5.


    Гелемб'юк, К. Ф. (вчитель світової літератури Саджавської ЗОШ І-ІІІ ст. Надвірнянського р-ну Івано-Франківської обл.).
    Пошук скарбів (Літераурна гра) / К. Ф. Гелемб'юк // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - 18-21. . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- игра как метод обучения -- игра на уроках литературы -- игровые методы обучения -- 5 класс -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Розробка літературної гри для учнів 5-го класу. Гра має зацікавити учнів новим для них предметом "Світова література".

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

6.


    Карпенкіна, Л. Г. (учитель світової літератури Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст.; Черкаська область).
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання / Л. Г. Карпенкіна // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- интерес к обучению -- интерес к предмету -- ігрові методи навчання -- інтерес до навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Розкривається сутність, зміст та функції ігрових технологій навчання під час вивчення зарубіжної літератури. Автор пропонує власні розробки ігор на уроках зарубіжної літератури.


Знайти схожі

7.


    Дець, Н. С. (учитель світової літератури Штунської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Волинська область).
    "Коштовний вантаж" книг (Урок - літературний брейн-ринг) / Н. С. Дець // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 61-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
брейн-ринг -- гра як метод навчання -- игра как метод обучения -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань
Анотація: Пропонується розробка нестандартного уроку зарубіжної літератури у 6 класі.


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент; Херсон).
    "Моя філософія: роби людям добро!" (Літературна гра за творчістю Олеся Гончара) / Л. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 35-37. - Література : С.37 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменника -- вивчення в школі творчості Гончара -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- изучение биографии писателя -- литературная игра -- літературна гра -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Подаються матеріали до літературної гри за матеріалами життя і творчості Олеся Гончара.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь Терентійович (письменник ; 1918 - 1995) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Качур, Л. М. (вчитель світової літератури; Черкаська область).
    Гра "Найкращий знавець світової літератури" : для учнів 6-8 класів / Л. М. Качур // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 51-55. - Література : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- интеллектуальные игры -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы
Анотація: Пропонується сценарій та методика проведення інтелектуальної гри на звання найкращого знавця світової літератури серед учнів 6-8 класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зарубіж_літ_в_шк_Укр_2014_11\16.pdf

Дод.точки доступу:
Найкращий знавець світової літератури, сценарій гри \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Макарова, Г. І. (вчитель світової літератури Кам'янського НВК; Харківська область).
    Узагальнення та систематизація вивченого протягом року у формі інтелектуально-розважальної гри "Найрозумніший" / Г. І. Макарова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 1. - С. 46-48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменників -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- изучение творчества писателей -- ігрові методи навчання -- інтелектуально-розважальні ігри -- интеллектуально-развлекательные игры -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- обобщение изученного материала -- систематизация знания -- систематизация учебной информации -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань -- 7 класс -- 7 клас
Анотація: Автор статті пропонує матеріали інтелектуально-розважальної гри для систематизації та узагальнення матеріалу, вивченого на уроках світової літератури у 7 класі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_1\13.pdf

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)