Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых
Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\

Знайти схожі

3.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- зміст навчання -- содержание обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- підручники з іноземних мов -- учебники иностранных языков -- 5 клас -- 6 клас -- 8 клас -- 7 клас -- 9 клас -- навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- методи навчання -- методы обучения -- комунікативний метод -- коммуникативный метод -- мовленнєві навички -- языковые навыки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- характеристики педагогічних технологій -- характеристики педагогических технологий -- навчальний матеріал -- учебный материал -- принципи добору навчального матеріалу -- принципы подбора учебного материала -- принципи реалізації змісту навчання -- принципы реализации содержания обучения -- структура підручників -- структура учебников -- концепції підручників -- концепции учебников
Анотація: Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- иностранные языки -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- зміст навчання -- содержание обучения -- профільні школи -- профильные школы -- профільне навчання -- профильное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.


Знайти схожі

5.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
аспіранти -- підготовка фахівців -- викладацька діяльність -- педагоги вищої школи -- діяльнісний характер навчання -- педагогічні технології -- технічні університети -- контекстне навчання -- аспиранты -- подготовка специалистов -- преподавательская деятельность -- педагоги высшей школы -- деятельностный характер обучения -- педагогические технологии -- технические университеты -- контекстное обучение -- зміст навчання -- содержание обучения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- основи педагогіки вищої школи -- основы педагогики высшей школы -- індивідуалізація процесу навчання -- индивидуализация процесса обучения
Анотація: Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

6.


    Коробейнікова, Т. І.
    Зміст формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2014. - № 49. - С. 70-79. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3443/1/Korobeinikova.pdf. - Повний текст (203,04 kB)
УДК
Рубрики: Англійська мова
   Английский язык

   Освіта. Педагогіка

   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КФП -- англійська мова -- английский язык -- діалог -- диалог -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- зміст навчання -- содержание обучения -- майбутній вчитель -- будущий учитель

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (203,04 kB)

Дод.точки доступу:
Коробейникова, Т. И.

Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій (доктор педагогічних наук; професор).
    Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- пообразний аналіз -- пообразный анализ -- зміст навчання -- содержание обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- види характеристик -- виды характеристик -- літературні герої -- литературные герои -- врахування міметизму -- орієнтації на читацьке сприйняття -- ориентация на читательское восприятие
Анотація: Подсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителів й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)