Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=зміст навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Харченко, Тетяна
.
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04 (4/8)
Рубрики:
Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
Организация образования в отдельных зарубежных странах
Франція
Ам'єн
Франция
Амьен
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
реформування педагогічної освіти
--
престиж професії
--
вимоги до професіоналізму
--
диверсифікована шкільна система
--
компетенція педагога
--
початкова освіта
--
зміст
навчання
--
методи
навчання
--
традиціоналізм
--
Болонський процес
--
позитивістська парадигма
--
гуманістична парадигма
--
вчитель- початківець
--
завдання навчальних центрів
--
профессиональная подготовка
--
престиж профессии
--
начальное образование
--
содержание обучения
--
методы обучения
--
задание обучающих центров
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Ганаба, Світлана Олександрівна
(кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Зміст
навчання
у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 3
. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст
навчання
--
постфігуративна культура
--
навчальна діяльність
--
содержание обучения
--
постфигуративная культура
--
учебная деятельность
--
соціокультурні зміни
--
социокультурные изменения
--
плинна модерність
--
текущая модерность
--
погляди вчених
--
взгляды ученых
Анотація:
Зміст
навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії
навчання
іноземних мов Інституту педагогіки АПН України).
Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5-9 класи) / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 13-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
підручники з іноземних мов
--
учебники иностранных языков
--
5 клас
--
6 клас
--
8 клас
--
7 клас
--
9 клас
--
навчання
іноземним мовам
--
обучение иностранным языкам
--
методи
навчання
--
методы обучения
--
комунікативний метод
--
коммуникативный метод
--
мовленнєві навички
--
языковые навыки
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
характеристики педагогічних технологій
--
характеристики педагогических технологий
--
навчальний матеріал
--
учебный материал
--
принципи добору навчального матеріалу
--
принципы подбора учебного материала
--
принципи реалізації
зміст
у
навчання
--
принципы реализации содержания обучения
--
структура підручників
--
структура учебников
--
концепції підручників
--
концепции учебников
Анотація:
Розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування
зміст
у і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до
навчання
іноземних мов.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії
навчання
іноземних мов інституту педагогіки НАПН України).
Концепція
зміст
у
навчання
іноземної мови у старшій школі / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови
--
иностранные языки
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
профільні школи
--
профильные школы
--
профільне
навчання
--
профильное обучение
--
принципи
навчання
--
принципы обучения
Анотація:
Розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови
зміст
у
навчання
іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо
зміст
у
навчання
іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіотивного компонента
зміст
у освіти; визначаються основні принципи
навчання
.
Знайти схожі
>
5.
Ігнатюк, О. А.
(професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. -
№ 3
. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
аспіранти
--
підготовка фахівців
--
викладацька діяльність
--
педагоги вищої школи
--
діяльнісний характер
навчання
--
педагогічні технології
--
технічні університети
--
контекстне
навчання
--
аспиранты
--
подготовка специалистов
--
преподавательская деятельность
--
педагоги высшей школы
--
деятельностный характер обучения
--
педагогические технологии
--
технические университеты
--
контекстное обучение
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
навчальні дисципліни
--
учебные дисциплины
--
основи педагогіки вищої школи
--
основы педагогики высшей школы
--
індивідуалізація процесу
навчання
--
индивидуализация процесса обучения
Анотація:
Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Коробейнікова, Т. І.
Зміст
формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Т. І. Коробейнікова> // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2014. -
№ 49
. - С. 70-79. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3443/1/Korobeinikova.pdf. - Повний текст (203,04 kB)
УДК
811.111:37.011.3-051
Рубрики:
Англійська мова
Английский язык
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
праці ДІІТу
--
труды ДИИТа
--
КФП
--
англійська мова
--
английский язык
--
діалог
--
диалог
--
діалогічне мовлення
--
диалогическая речь
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
майбутній вчитель
--
будущий учитель
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст (203,04 kB)
Дод.точки доступу:
Коробейникова, Т. И.
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко, Юрій
(доктор педагогічних наук; професор).
Пообразний аналіз:
зміст
, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 12-18. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж
--
пообразний аналіз
--
пообразный анализ
--
зміст
навчання
--
содержание обучения
--
принципи
навчання
--
принципы обучения
--
види характеристик
--
виды характеристик
--
літературні герої
--
литературные герои
--
врахування міметизму
--
орієнтації на читацьке сприйняття
--
ориентация на читательское восприятие
Анотація:
Подсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителів й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)