Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=зелене управління<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений" маркетинг,
управління
"зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний маркетинг
--
зовнішній маркетинг
--
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
зеленый маркетинг
--
зелений маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене
управління
--
маркетинговые мероприятия
--
маркетингові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу,
управління
"зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на
управління
"зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)