Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=збереження здоров'я<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Оржеховська, В. М.
Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на
здоров
'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічне виховання
--
валеологія
--
виховання
--
виховання підлітків
--
виховання студентів
--
виховання учнів
--
вища освіта
--
воспитание
--
воспитание подростков
--
воспитание студентов
--
воспитание учеников
--
высшее образование
--
діяльність, спрямована на
здоров
'я
--
збереження
здоров
'я
--
здоров
ий спосіб життя
--
здоров
ый образ жизни
--
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогика
здоров
ья
--
педагогическая терминология
--
педагогіка
здоров
'я
--
педагогічна термінологія
--
принципи виховання
--
приципы воспитания
--
сохранение
здоров
ья
--
технологии сохранения
здоров
ья
--
технології
збереження
здоров
'я
Анотація:
В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки
здоров
'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "
збереження
" ("технології
збереження
здоров
'я", "навчально-виховний процес
збереження
здоров
'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за
збереження
, зміцнення й формування
здоров
'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на
здоров
'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні
здоров
'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного
здоров
' я та
здоров
'я інших, форм уванню позитивної мотивації на
здоров
ий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
>
2.
Андрєєва, Т. І.
(доцент Школи охорони
здоров
'я Національного університету "Києво-Могилянська академія").
Чи є більш освічені люди в Україні
здоров
ішими? / Т. І. Андрєєва> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 99-102. - Література : С.102 : 33 назви
УДК
316:61
ББК
60.561.6
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
збереження
здоров
'я
--
здоров
'я населення
--
здоров
ье населения
--
медицинская социология
--
медична соціологія
--
сохранение
здоров
ья
--
социальный градиент
--
социология
здоров
ья
--
соціальний градієнт
--
соціологія
здоров
'я
--
хронические заболевания
--
хронічні захворювання
Анотація:
Розглянуто відмінності стану
здоров
'я за освітою за даними самоповідомлень про хронічні захворювання та розлади в населення України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Батюк, А. Н.
(Криворожский национальный университет; Кривой Рог).
Использование социально-коммуникационных технологий в процессе популяризации спортивных практик / А. Н. Батюк> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 5
. - С. 65-68. - Литература : С.68 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.728
ББК
60.564.0
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
активизация информирования
--
активізація інформування
--
донесение информации
--
донесення інформації
--
залучення громадян
--
збереження
здоров
'я
--
зв'язки з громадськістю
--
здоров
ий спосіб життя
--
здоров
ый образ жизни
--
популяризация
здоров
ого образа жизни
--
популяризация спортивных практик
--
популяризація
здоров
ого способу життя
--
популяризація спортивних практик
--
практики зберігаючі
здоров
'я
--
практики сохраняющие
здоров
ье
--
привлечение граждан
--
связи с общественностью
--
сохранение
здоров
ья
--
социально-коммуникационные технологии
--
социология досуга
--
социология спорта
--
соціально-комунікаційні технології
--
соціологія досуга
--
соціологія спорту
--
спортивні практики
--
спортивно-о
здоров
ительные практики
--
спортивно-о
здоров
чі практики
--
спортивные практики
--
физическая активность
--
фізична активність
--
целевая аудитория
--
цільова аудиторія
Анотація:
Анализируются возможные подходы к популяризации спортивных практик в социальной среде. Рассматриваются случаи целесообразного применения тех или иных способов донесения информационных сообщений. В качестве основных средств предложено использо вать связи с общественностью и рекламу. Также рассмотрены целесообразные типы носителей информации для различных представителей целевой аудитории.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Великодна, Є. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Медіа-освіта як система забезпечення
здоров
'я особистості у медійно-інформаційному просторі / Є. М. Великодна> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 64-69. - Література : С.68-69 : 6 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовне
здоров
'я
--
духовное
здоров
ье
--
збереження
здоров
'я
--
медиакультура
--
медиаобразование
--
медийно-информационное пространство
--
медіакультура
--
медіаосвіта
--
медійно-інформаційний простір
--
сохранение
здоров
ья
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Основною метою статті є розкриття проблеми
збереження
здоров
'я та гарантування безпеки людини у медійно-інформаційному освітньому просторі. Медіа-освіта як система формування цінностей в умовах становлення медійно-інформаційного освітнього простору ор ієнтована на зебезпечення розвивальної та захисної функцій у їх тісній взаємозалежності. Розвивальна спрямована на створення умов для духовного розвитку суб'єктів освіти, стимулювання позитивних змін у їхньому особистісному розвитку. Захисна спрямован а на підвищення рівня соціальної захищеності суб'єктів освіти в умовах деструктивних тенденцій у суспільстві, на нейтралізацію впливу негативних факторів медіа. З'ясовано, що конструктивне використання сенсоутворюючого впливу медійно-інформаційного пр остору визначає пріоритетне становище медіа-освіти як чинника забезпечення духовного
здоров
'я особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)