Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зарубіжна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Гоштанар, І. В.
    Учення Й.Ф.Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 123-133. - Бібліографія : С.132-133 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.1
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- душа -- душевні явища -- душевные явления -- зарубежная педагогика -- зарубежная психология -- зарубіжна педагогіка -- зарубіжна психологія -- история идей -- история педагогики -- история психологии -- історія ідей -- історія педагогіки -- історія психології -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- представления -- уявлення
Анотація: Досліджені особливості психологічної теорії Й.Ф.Гербарта. Проаналізована історія розвитку психології ХІХ ст., показано вплив психологічної теорії німецького вченого на розвиток світової психолого-педагогічної науки. Намагаючись створити чітку психологічну систему, Й.Ф.Гербарт реалізував не стільки цій намір, скільки інший, якого, можливо, й не мав на меті. Результати його праць (якими б вони не були з погляду їхньої важливості для психології) стали справжньою опорою для інших наук. Це сталося завдяки продуктивним відкриттям Й.Ф.Гербарта та його послідовників, а також завдяки привабливості їхньої мети.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

4.


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшие учебные заведения -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- качество знаний -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- преподаватели высших учебных заведений -- якість знань
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду, знань, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

5.


    Сметанський, М. І.
    Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа -- альтернативная школа -- альтернативність -- альтернативность -- вітчизняна педагогіка -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- категории педагогики -- категорії педагогіки -- отечественная педагогика -- педагогика Украины -- педагогіка України -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Знайти схожі

6.


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу [] / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 83-87. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатосторонність інтересу -- виховання -- виховуюче навчання -- воспитание -- воспитывающее обучение -- естетичне судження -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история воспитания -- история зарубежной педагогики -- история педагогики -- історія виховання -- історія зарубіжної педагогіки -- історія педагогіки -- многосторонность интереса -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- разум -- розум -- самостійність -- самостоятельность -- эстетическое суждение
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й.Ф.Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Шле йгера. На підставі аналізу листів-звітів Й.Ф.Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Радіонова, Ірина Олександрівна (доктор філософських наук; професор Харківського національного педагогічного університету).
    Філософія освіти Дж. Дьюї: евристичний потенціал у контексті суспільства ризику / І. О. Радіонова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 54-58. - Література : С.58 : 8 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
евристичний потенціал -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- история зарубежного образования -- история зарубежной педагогики -- история образования -- история педагогики -- історія зарубіжної освіти -- історія зарубіжної педагогіки -- історія освіти -- історія педагогіки -- образование и демократия -- образование и общество -- общество риска -- освіта і суспільство -- освіта та демократія -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- суспільство ризику -- философия образования -- філософія освіти -- эвристический потенциал
Анотація: Присвячено аналізу евристичного потенціалу філософії освіти Дж. Дьюї у контексті суспільства ризику. Визначаються ключові ідеї філософії освіти Дж. Дьюї. Розкривається їх потенціал щодо пошуку адекватних стратегій мінімізації руйнівних наслідків ризиків в усіх сферах сучасного суспільного життя.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Дьюї, Джон (педагог; філософ ; 1859-1952) \о нем\; Дьюи, Дж. (американский философ; педагог ; 1859-1952) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)