Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=зарубіжна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Сяо, Су
В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика
--
зарубіжна
педагогіка
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
керування школою
--
класний керівник
--
классный руководитель
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
навчання
--
образование в Китае
--
обучение
--
освіта в Китаї
--
педагогика Китая
--
педагогические идеи
--
педагогический опыт
--
педагогическое наследие
--
педагогіка
Китаю
--
педагогічна спадщина
--
педагогічний досвід
--
педагогічні ідеї
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
руководство школой
--
шкільна
педагогіка
--
школьная педагогика
Анотація:
Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Гоштанар, І. В.
Учення Й.Ф.Гербарта про статику й динаміку уявлень у контексті розвитку психології ХІХ ст. / І. В. Гоштанар> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 123-133. - Бібліографія : С.132-133 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9(091)
ББК
88.1
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
душа
--
душевні явища
--
душевные явления
--
зарубежная педагогика
--
зарубежная психология
--
зарубіжна
педагогіка
--
зарубіжна
психологія
--
история идей
--
история педагогики
--
история психологии
--
історія ідей
--
історія педагогіки
--
історія психології
--
персоналии психологов
--
персоналії психологів
--
представления
--
уявлення
Анотація:
Досліджені особливості психологічної теорії Й.Ф.Гербарта. Проаналізована історія розвитку психології ХІХ ст., показано вплив психологічної теорії німецького вченого на розвиток світової психолого-педагогічної науки. Намагаючись створити чітку психологічну систему, Й.Ф.Гербарт реалізував не стільки цій намір, скільки інший, якого, можливо, й не мав на меті. Результати його праць (якими б вони не були з погляду їхньої важливості для психології) стали справжньою опорою для інших наук. Це сталося завдяки продуктивним відкриттям Й.Ф.Гербарта та його послідовників, а також завдяки привабливості їхньої мети.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Гоштанар, І. В.
Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання
--
воспитательное обучение
--
естетичне виховання
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна
педагогіка
--
история образования
--
история педагогики
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
мировоззрение
--
моральність
--
нравственность
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
самостійність
--
самостоятельность
--
світогляд
--
формирование личности
--
формирование мировоззрения
--
формування особистості
--
формування світогляду
--
эстетическое воспитание
Анотація:
Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Зварич, І. М.
Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич> //
Педагогіка
і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вищі навчальні заклади
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшие учебные заведения
--
зарубежная педагогика
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
зарубіжна
педагогіка
--
качество знаний
--
образование в США
--
освіта в США
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
преподаватели высших учебных заведений
--
якість знань
Анотація:
Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду, знань, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
5.
Сметанський, М. І.
Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> //
Педагогіка
і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа
--
альтернативная школа
--
альтернативність
--
альтернативность
--
вітчизняна
педагогіка
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна
педагогіка
--
категории педагогики
--
категорії педагогіки
--
отечественная педагогика
--
педагогика Украины
--
педагогіка
України
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Знайти схожі
>
6.
Гоштанар, І. В.
Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу [] / І. В. Гоштанар> //
Педагогіка
і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 83-87. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатосторонність інтересу
--
виховання
--
виховуюче навчання
--
воспитание
--
воспитывающее обучение
--
естетичне судження
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна
педагогіка
--
история воспитания
--
история зарубежной педагогики
--
история педагогики
--
історія виховання
--
історія зарубіжної педагогіки
--
історія педагогіки
--
многосторонность интереса
--
моральність
--
нравственность
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
разум
--
розум
--
самостійність
--
самостоятельность
--
эстетическое суждение
Анотація:
Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й.Ф.Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Шле йгера. На підставі аналізу листів-звітів Й.Ф.Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.
Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Радіонова, Ірина Олександрівна
(доктор філософських наук; професор Харківського національного педагогічного університету).
Філософія освіти Дж. Дьюї: евристичний потенціал у контексті суспільства ризику / І. О. Радіонова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 4
. - С. 54-58. - Література : С.58 : 8 назв
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта.
Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
евристичний потенціал
--
зарубежная педагогика
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
зарубіжна
педагогіка
--
история зарубежного образования
--
история зарубежной педагогики
--
история образования
--
история педагогики
--
історія зарубіжної освіти
--
історія зарубіжної педагогіки
--
історія освіти
--
історія педагогіки
--
образование и демократия
--
образование и общество
--
общество риска
--
освіта і суспільство
--
освіта та демократія
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
суспільство ризику
--
философия образования
--
філософія освіти
--
эвристический потенциал
Анотація:
Присвячено аналізу евристичного потенціалу філософії освіти Дж. Дьюї у контексті суспільства ризику. Визначаються ключові ідеї філософії освіти Дж. Дьюї. Розкривається їх потенціал щодо пошуку адекватних стратегій мінімізації руйнівних наслідків ризиків в усіх сферах сучасного суспільного життя.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Дьюї, Джон (педагог; філософ ; 1859-1952) \о нем\; Дьюи, Дж. (американский философ; педагог ; 1859-1952) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)