Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=закордонні ринки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Семів, Сергій Романович (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародних економічних відносин).
    Пріоритети розвитку зовнішньоторгівельної діяльності споживчої кооперації України на регіональному рівні / С. Р. Семів // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі
   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
споживча кооперація -- потребительская кооперация -- зовнішньоторгівельна діяльність -- внешнеторговая деятельность -- зовнішньоторгівельна інфраструктура -- внешнеторговая инфраструктура -- конкурентноспроможність споживчої кооперації -- конкурентноспособность потребительской кооперации -- кооперативний сектор -- кооперативный сектор -- відкрита економіка -- открытая экономика -- міжнародна інтеграція -- международная интеграция -- експортні операції споживчої кооперації -- экспортные операции потребительской кооперации -- регіональна економіка -- региональная экономика -- матриця сегментації облспоживспілок -- матрица сегментации облпотребсоюзов -- закордонні ринки -- зарубежные рынки -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- ЗЕД -- ВЭД -- диверсифікація діяльності облспоживспілок -- диверсификация деятельности облпотребсоюзов -- транскордонне співробітництво -- транскордонное сотрудничество
Анотація: Проаналізовано сучасний стан та проблеми розвитку зовнішньоторгівельного співробітництва підприємств та організацій споживчої кооперації України. Розглянуто тенденції та особливості здійснення зовнішньоторгівельних операцій на рівні обласних кооперативних організацій. Визначено механізми посилення конкурентноспроможності споживчої кооперації на зовнішньому ринку з врахуванням регіональних конкурентних відмінностей.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА

Знайти схожі

2.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 66-68 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
закордонні ринки -- цифрові опитування -- стратегічний маркетинг -- міжнародні ринки -- споживчі настрої -- культурне виховання -- дослідження нового продукту -- ринкові умови -- зарубежные рынки -- цифровой опрос -- стратегический маркетинг -- международные рынки -- потребительские настроения -- культурное воспитание -- исследование нового продукта -- рыночные условия
Анотація: Якісні міжнародні дослідження є критичними для проведення на закордонних ринках. Значна частина міжнародних досліджень загрожує потенційною помилковою інтерпретацією, якщо неправильно перекладається і вживається. Використовуйте локальних дослідників та перекладачів, як тільки це можливо, переконайтеся, що дослідження може буде проведеним на найпоширенішій платформі для цільового ринку, досліджується та пристосовується до стилю респондентів місцевої культури в дослідженні.


Дод.точки доступу:
Zach Brooke

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)