Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=закономерности обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Коваленко, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач).
    Закономірності та принципи начання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- початкова школа -- начальная школа -- концепції обдарованості -- концепции одаренности -- академічно обдаровані учні -- академически одаренные ученики -- мотивація -- мотивация -- креативність -- креативность -- здібності вище середнього рівня -- способности выше среднего уровня
Анотація: Подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі численних джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодших школярів як похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи. Закономірності та принципи функціонування системи навчання академічно обдарованих дітей початкової школи викладено на основі концепції обдарованості О. Савенкова.


Дод.точки доступу:
Савенков, А. И. (доктор психологических наук; доктор педагогических наук; профессор) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- закономірності формування готовності вчителів -- закономерности формирования готовности учителей -- принципи формування готовності вчителів -- принципы формирования готовности учителей -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- вчителі початкових шкіл -- учителя начальных школ -- класифікація закономірностей навчання -- классификация закономерностей обучения -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- робота з обдарованими учнями -- работа с одаренными учениками
Анотація: Представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних їм принципів. Схарактеризовано детермінантні, атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються.


Знайти схожі

3.


    Рудевіч, Н. В. (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі каузального навчання [Текст] / Н. Рудевіч // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 11-19. - Бібліогр. в кінці ст. 18-19 (10 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
каузальне навчання -- каузальное обучение -- інженер з автоматизації енергосистем -- инженер по автоматизации энергосистем -- підготовка інженерів -- подготовка инженеров -- высшее образование -- вища освіта -- подготовка инженерных кадров -- підготовка інженерних кадрів -- методическая система профессиональной подготовки -- методична система професійної підготовки -- закон единства обучения и воспитания -- закон єдності навчання і виховання -- закон целостности и единства педагогического процесса -- закон цілосності і єдності рпедагогічного процесу -- закономерности обучения -- закономірності навчання -- система принципов обучения -- система принципів навчання
Анотація: Розглядається характер прояву законів, закономірностей, принципів та підходів навчання в методичній системі професійної підготовки майбутніх інженерів з автоматизації енергосостем на основі каузального навчання.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)