Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=загальна соціально-психологічна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гриньова, Валентина
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і методики професійної освіти;).
Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Загальна
педагогіка
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
професійна
компетентність
--
профессиональная компетентность
--
соціальна професійна
компетентність
--
социальная профессиональная компетентность
--
освітні компетенції
--
образовательные компетенции
--
загальна
соціально
-
психологічна
компетентність
--
общая социально-психологическая компетентность
--
спеціальна
соціально
-
психологічна
компетентність
--
специальная социально-психологическая компетентность
--
освітня діяльність
--
образовательная деятельность
--
структура компетентності випускника ВНЗ
--
структура компетентности выпускника ВУЗ
Анотація:
На основі аналізу наукових підходів до визначення понять "
компетентність
" і "компетенція" представлено авторську позицію щодо їх розуміння як різних видів креативної освітньої діяльності; охарактеризовано структуру компетентності випускника ВНЗ, що містить загальну професійну, спеціальну професійну, загальну
соціально
-психологічну, спеціально
соціально
-психологічну компетентності; визначено освітні компетенції, загальні для кожного її рівня:комунікативну, комп'ютерну та організаційно-когнітивну; охарактеризовано роль самостійності учіння та його мотивації в процесі формування загальних освітніх компетенцій.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\5.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)