Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=етичність використання нейромаркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пащук, Людмила (кандидат економічних наук; асистент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- направления маркетинга -- напрями маркетингу -- восприятие брендов -- сприйняття брендів -- вплив кольорів на людину -- влияние красок на человека -- сприйняття кольорів -- восприятие красок -- мерчандайзинг -- кольорове оформлення точек продажу -- красочное оформление точек продажи -- використання дзеркал -- использование зеркал -- викладка товарів -- выкладка товаров -- етичність використання нейромаркетингу -- этичность использования нейромаркетинга
Анотація: Розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобудків в управлінні поведінкою споживачівзадля підвищення ефективності функціонування брендів.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)