Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електоральна громадська думка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія").
    Середній клас як чинник формування демократичної електоральної громадської думки / О. В. Прасюк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 112-115. - Бібліографія: С.115 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
активність -- активность -- виборці -- выборы -- громадська думка -- демократия -- демократія -- електоральна громадська думка -- електоральний вибір -- електорат -- избиратели -- общественное мнение -- политические процессы -- політичні процеси -- середній клас -- средний класс -- средний класс в Украине -- украинское общество -- українське суспільство -- электоральное общественное мнение -- электоральное поведение -- электорат
Анотація: Розглянуто потенційну роль середнього класу у формуванні демократичної електоральної громадської думки, окреслено традиції дослідження середнього класу від античності до сучасних наукових концепцій, виділено громадсько-політичну активність як атрибутивну рису середнього класу, що зумовлює його непересічну роль у політичних процесах демократичних держав.


Знайти схожі

2.


    Прасюк, О. В. (викладач Національного університету "Острозька академія"; Острог).
    Вплив теледебатів на формування електоральної громадської думки під час президентських виборів / О. В. Прасюк // Грані. - 2012. - № 4. - С. 119-122. - Бібліографія : С.122 : 15 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- громадська думка -- електоральна громадська думка -- електоральна соціологія -- ЗМІ і громадська думка -- избирательные технологии -- политический имидж -- имидж политического лидера -- імідж -- общественное мнение -- политическая социология -- политические технологии -- політична соціологія -- політичні технології -- президентские выборы -- президентські вибори -- СМИ и общественное мнение -- теледебати -- теледебаты -- электоральная социология -- электоральное общественное мнение
Анотація: Розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид медіапродукту і форму передвиборчої агітації, окреслено їх вплив на формування громадської електоральної думки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)