Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=екологічно сертифікована продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чайкін, Олександр Валентинович
(аспірант; Житомирський національний агроекологічний університет ).
Особливості аналізу сприйняття споживачами
екологічно
сертифікованої сільськогосподарської продукції [Текст] / О. В. Чайкін> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. -
№ 10
. - С. 83-88 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка
Экономика
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Житомир
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарська
продукція
--
сельскохозяйственная продукция
--
екологічні потреби споживачів
--
экологические потребности потребителей
--
сертифікація виробництва
--
сертификация производства
--
екологічна сертифікація
--
экологическая сертификация
--
екологічно
сертифікована
продукція
--
экологически сертифицированная продукция
--
соціологічні опитування
--
социологические опросы
--
відношення споживачів
--
отношение потребителей
Анотація:
Досліджено процес задоволення екологічних потреб суспільства продуктами
екологічно
сертифікованого виробництва. Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до
екологічно
сертифікованої сільськогосподарської продукції, розроблено матрицю задоволення екологічних потреб індивідуальних споживачів сільськогосподарської продукції. За допомогою соціологічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності
екологічно
го атрибута у сільськогосподарській продукції. За допомогою методу «ідеальної точки» проаналізовано відношення споживачів м. Житомир до
екологічно
сертифікованої продукції. Обгрунтовано можливість використання
екологічно
сертифікованих товарів для задоволення екологічних потреб суспільства
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)