Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=европейское пространство образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- професійна мова -- профессиональный язык -- термінологія -- терминология -- соціалізація -- социолизация -- диференціація обсягів понять -- дифференциация объемов понятий -- конкретизація обсягів понять -- конкретизация объемов понятий -- неформальні учіння -- неформальные учения -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- учіння протягом усього життя -- учеба на протяжении всей жизни -- соціокультурна компетентність випускників ВНЗ -- социокультурная компетентность выпускников ВУЗов -- результати учіння -- результаты обучения -- статус випускника ВНЗ -- статус выпускника ВУЗа -- гармонізація термінологій національних мов -- гармонизация терминологий национальных языков
Анотація: Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

3.


    Письменкова, Тетяна (старший викладач кафедри "Основи конструювання механізмів і машин" Національного гірничого університету; Дніпропетровськ).
    Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти / Т. Письменкова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 98-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- діагностика рівня досягнення студентів -- диагностика уровня достижения студентов -- засоби діагностики -- средства диагностики -- сформованість компетентностей -- сформированность компетентностей -- рівень сформованості компетентностей -- уровни сформированности компетентностей -- оцінювання якості освіти -- оценивание качества образования -- внутрішнє забезпечення якості освіти -- внутреннее обеспечение качества образования -- зовнішнє забезпечення якості освіти -- внешнее обеспечение качества образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- освітні програми -- образовательные программы -- навчальні елементи -- учебные элементы
Анотація: Розглядається питання якості вищої освіти. Аналізується сучасний стан вищої освіти в Україні. Запропоновано алгоритм формування засобів діагностики рівня досягнень студентів як одного з головних елементів забезпечення якості освіти.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

4.


    Архипова, Світлана (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки).
    Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів [Текст] / С. Архипова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагогі -- социальные педагоги -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- подвійні дипломи -- двойные дипломы -- співпраця в освітній сфері -- сотрудничество в образовательной сфере -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- програма подвійних дипломів -- програма двойных дипломов -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Акцентується увага на тому, що розвиток сучасного суспільства відбувається на тлі політичних і соціальних перетворень, які актуалізують проблеми поширення міжкультурних зв'язків між народами, глобалізації, інтеграції соціально-економічного й освітнього простору. Вказано, що політика Європейського Союзу у сфері освіти є одним із головних факторів, який впливає на всі сфери суспільного життя і багато в чому визначає вектор європейської інтеграції в цілому.


Дод.точки доступу:
Подвійний диплом, програма \о произв.\; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Дебич, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник).
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
імплементація програм -- имплементация программ -- подвійні/спільні дипломи -- двойные/общие дипломы -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- спільні ступені -- общие ступени -- програми подвійних ступенів -- программыдвойных стандартов -- інтернаціоналізація вищої освіти -- интернационализация высшего образования -- країни ЄС -- страны ЕС
Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)