Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=европейское пространство образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Сухарніков, Юрій
(начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes
--
вища освіта
--
высшее образование
--
модернізація вищої освіти
--
модернизация высшего
образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское
пространство
образования
--
професійна мова
--
профессиональный язык
--
термінологія
--
терминология
--
соціалізація
--
социолизация
--
диференціація обсягів понять
--
дифференциация объемов понятий
--
конкретизація обсягів понять
--
конкретизация объемов понятий
--
неформальні учіння
--
неформальные учения
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма учіння
--
парадигма учения
--
учіння протягом усього життя
--
учеба на протяжении всей жизни
--
соціокультурна компетентність випускників ВНЗ
--
социокультурная компетентность выпускников ВУЗов
--
результати учіння
--
результаты обучения
--
статус випускника ВНЗ
--
статус выпускника ВУЗа
--
гармонізація термінологій національних мов
--
гармонизация терминологий национальных языков
Анотація:
Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Сухарніков, Юрій
(начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
освітнє законодавство
--
образовательное законодательство
--
освітні правовідносини
--
образовательные правоотношения
--
освітня діяльність
--
образовательная деятельность
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
реформування освіти
--
реформирования
образования
--
вищі школи
--
высшие школы
--
національні рамки кваліфікацій
--
национальные рамки квалификаций
--
учіння протягом життя
--
обучение в течение жизни
--
міжнародні конференції
--
международные конференции
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма учіння
--
парадигма учения
--
результати учіння
--
результаты обучения
--
освітньо-кваліфікаційні рівні
--
образовательно-квалификационные уровни
--
придатність до працевлаштування
--
пригодность к трудоустройству
--
стратегії навчання
--
стратегии обучения
--
додаток до дипломів
--
приложения к дипломам
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское
пространство
образования
--
системи вищої освіти
--
система высшего
образования
--
стандарти освіти
--
стандарты
образования
Анотація:
Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
3.
Письменкова, Тетяна
(старший викладач кафедри "Основи конструювання механізмів і машин" Національного гірничого університету; Дніпропетровськ).
Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти / Т. Письменкова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 98-107 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
якість вищої освіти
--
качество высшего
образования
--
діагностика рівня досягнення студентів
--
диагностика уровня достижения студентов
--
засоби діагностики
--
средства диагностики
--
сформованість компетентностей
--
сформированность компетентностей
--
рівень сформованості компетентностей
--
уровни сформированности компетентностей
--
оцінювання якості освіти
--
оценивание качества
образования
--
внутрішнє забезпечення якості освіти
--
внутреннее обеспечение качества
образования
--
зовнішнє забезпечення якості освіти
--
внешнее обеспечение качества
образования
--
реформування вищої освіти
--
реформирование высшего
образования
--
європейський простір освіти
--
европейское
пространство
образования
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
навчальні елементи
--
учебные элементы
Анотація:
Розглядається питання якості вищої освіти. Аналізується сучасний стан вищої освіти в Україні. Запропоновано алгоритм формування засобів діагностики рівня досягнень студентів як одного з головних елементів забезпечення якості освіти.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
4.
Архипова, Світлана
(кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки).
Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів [Текст] / С. Архипова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 4
. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагогі
--
социальные педагоги
--
інтеграція освіти
--
интеграция
образования
--
подвійні дипломи
--
двойные дипломы
--
співпраця в освітній сфері
--
сотрудничество в образовательной сфере
--
європейський простір освіти
--
европейское
пространство
образования
--
програма подвійних дипломів
--
програма двойных дипломов
--
університетська освіта
--
университетское образование
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
національні університети
--
национальные университеты
Анотація:
Акцентується увага на тому, що розвиток сучасного суспільства відбувається на тлі політичних і соціальних перетворень, які актуалізують проблеми поширення міжкультурних зв'язків між народами, глобалізації, інтеграції соціально-економічного й освітнього простору. Вказано, що політика Європейського Союзу у сфері освіти є одним із головних факторів, який впливає на всі сфери суспільного життя і багато в чому визначає вектор європейської інтеграції в цілому.
Дод.точки доступу:
Подвійний диплом, програма \о произв.\; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Дебич, Марія
(кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник).
Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 3
. - С. 41-50. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
імплементація програм
--
имплементация программ
--
подвійні/спільні дипломи
--
двойные/общие дипломы
--
європейський простір освіти
--
европейское
пространство
образования
--
якість освіти
--
качество
образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
спільні ступені
--
общие ступени
--
програми подвійних ступенів
--
программыдвойных стандартов
--
інтернаціоналізація вищої освіти
--
интернационализация высшего
образования
--
країни ЄС
--
страны ЕС
Анотація:
Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)