Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дифференцированный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищаї (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кінець-20 ст. поч.
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный
подход
--
державні гімназії
--
государственные гимназии
--
реальні училища
--
реальные училища
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
типи гімназій
--
типы гимназий
--
навчальні плани гімназій
--
учебные планы гимназий
--
зразок навчального плану
--
образец учебного плана
--
статути гімназій
--
уставы гимназий
--
чоловічі гімназії
--
мужские гимназии
--
жіночі гімназії
--
женские гимназии
--
навчальні заклади
--
учебные учреждения
Анотація:
Здійснено порівняльно-ретроспективний аналіз типів середніх навчальних закладів і розкрито диференційований підхід до навчання в державній гімназійній та реальній освіті кінця ХІХ - початку ХХ столітть.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований підхід
--
дифференцированный
подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя дифференциация
--
рівнева диференціація
--
уровневая дифференциация
--
профільна диференціація
--
профильная дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Чиж, С. Г.
Диференційований підхід як засіб забезпечення особистісно орієнтованого вузівського навчання / С. Г. Чиж> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 21-30 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
вузовское обучение
--
вузівське навчання
--
высшая школа
--
вища школа
--
дифференцированный
подход
--
диференційований підхід
--
дифференциация образования
--
диференціація навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный
подход
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный
подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі діти
--
сложные дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Папакулич, М. Ю.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Механізм сучасного банківського кредитування та його складові [Текст] / М. Ю. Папакулич> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 7/8
,
№ 7
. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.7
ББК
65.262.2г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория банковского кредитования
Теорія банківського кредитування
Кл.слова (ненормовані):
банковские кредитные операции
--
банківські кредитні операції
--
дифференцированный
подход
--
диференційований підхід
--
долгосрочное кредитование
--
довгострокове кредитування
--
заемные средства
--
позикові кошти
--
капитал банков
--
капітал банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
кратикосрочное кредитование
--
короткострокове кредитування
--
кредитные механизмы
--
кредитні механізми
--
кредиторы
--
кредитори
--
прибыль банков
--
прибуток банків
--
принципиальные основы
--
принципові засади
--
терминология
--
термінологія
--
финансовое регулирование
--
фінансове регулювання
--
экономическая эффективность банковских кредитов
--
економічна ефективність банківських кредитів
Анотація:
Дано визначення сутності кредитного механізму та його економічної основи. Визначена сутність принципів короткострокового і довгострокового банківського кредитування. Виділено принципи сучасного банківського кредитування: платність, терміновість, забезпеченість, диференційованість; викладено розуміння змісту кожного з них і виділено на їхній основі елементи механізму кредитування. При цьому розгляд принципів побудовано за спадною їхньої значимості в сучасних умовах господарювання.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
>
6.
Методичні аспекти роботи
зі студентами залежно від національності / Т. В. Філат, Л. М. Сербіненко, М. Ю. Сидора, О. С. Запорожець> // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). - 2018. - С. 354–358. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11308/1/Filat_2018_3.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11308. - Зміст
УДК
376-054.62
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
мовна підготовка
--
языковая подготовка
--
гармонійна адаптація
--
гармоничная адаптация
--
особливості національного характеру
--
особенности национального характера
--
диференційований підхід
--
дифференцированный
подход
--
позитивні національні риси
--
положительные национальные черты
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Філат, Т. В.; Сербіненко, Л. М.; Сидора, М. Ю.; Запорожець, О. С.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)