Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диференціація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы
Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Логвіненко, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- методика викладання літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания литературы -- методика преподавания украинской литературы -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- спецкурси -- спецкурсы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- факультативні курси -- факультативные курсы -- фантастическая проза -- фантастична проза
Анотація: Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.


Знайти схожі

5.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; старшмй науковий співробітник; доцент; головний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 75-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1917-1920-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1917-1920-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференцированное обучение -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Розкриваються ідеї українських педагогів 1917 - 1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що що в цей період вони інтенсивно працювалинад розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти, відповідно до якої в центрі навчального процесу мала перебувати особистість дитини з її здібностями, нахилами та інтересами.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог ; 1875-1938) \о нем\; Музиченко (педагог) \о нем\; Черкасенко, Спиридон (провідний педагог) \о нем\; Михалевич, В. (педагог) \о нем\; Сазонов, Т. (художник-педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Березівська , Лариса Дмитрівна (головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти , 1918-1920 рр.
   История образования, 1918-1920 рр.

Кл.слова (ненормовані):
статути школи -- шкільна освіта -- диференціація навчання -- педагогічні види навчання -- уставы школы -- школьное образование -- диференциация образования -- педагогические виды диференциации -- история образования -- історія освіти
Анотація: Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.


Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Бернвальдт, Тетяна (спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів -- подготовка учителей -- мотивація навчання -- мьтивация обучения -- навчальна мотивація -- обучающая мотивация -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- практика мотивації -- практика мотивации -- інтерактивність -- интерактивность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- диференціація навчання -- дифференциация обучения
Анотація: Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- историко-дидактический анализ -- историко-педагогический аспект -- история образования -- история образования в Украине -- історико-дидактичний аналіз -- історико-педагогічний аспект -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- личностно ориентированное обучение -- майбутні вчителі -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методическая подготовка -- методична підготовка -- образование Украины -- освіта України -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна освіта -- профессиональная деятельность -- профессиональное образование
Анотація: Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Знайти схожі

9.


    Олексін, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 30-70-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- історія педагогічної науки -- история педагогической науки -- радянська педагогічна наука -- советская педагогическая наука -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- етапи розвитку ідеї диференціації навчання -- этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація: Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf

Знайти схожі

10.


    Чиж, С. Г.
    Диференційований підхід як засіб забезпечення особистісно орієнтованого вузівського навчання / С. Г. Чиж // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 21-30 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- вузовское обучение -- вузівське навчання -- высшая школа -- вища школа -- дифференцированный подход -- диференційований підхід -- дифференциация образования -- диференціація навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)