Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=диференціація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-15
>
1.
Сікорський, Петро
(провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Особливості диференціації в умовах профільного
навчання
/ П. Сікорський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
профільне
навчання
--
реформування освіти
--
система реформування освіти
--
концептуальні положення
--
диференціація
навчання
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
ЗНЗ
--
моделі профілізації
--
профілізація
навчання
--
профілізація старшої школи
--
профильное обучение
--
реформирование образования
--
система реформирования образования
--
концептуальные положения
--
дифференциация обученияобще
--
образовательные учебные заведения
--
модели профилизации
--
профилизация обучения
--
профилизация старшей школы
Анотація:
Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного
навчання
в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації
навчання
.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація
як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація
навчання
--
профилизация обучения
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване
навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації
навчання
--
принцип дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації
навчання
, особливості диференційованого
навчання
в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації
навчання
у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації
навчання
з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю
навчання
, разглядається
диференціація
змісту
навчання
особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації
навчання
в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
диференційоване
навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня
диференціація
--
внешняя дифференциация
--
внутрішня
диференціація
--
внутренняя дифференциация
--
рівнева
диференціація
--
уровневая дифференциация
--
профільна
диференціація
--
профильная дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації
навчання
в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "
диференціація
навчання
", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого
навчання
і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Логвіненко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації
навчання
старшокласників / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
методика викладання літератури
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания литературы
--
методика преподавания украинской литературы
--
мотивация обучения
--
мотивация учебной деятельности
--
мотивація навчальної діяльності
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
спецкурси
--
спецкурсы
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
факультативні курси
--
факультативные курсы
--
фантастическая проза
--
фантастична проза
Анотація:
Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.
Знайти схожі
>
5.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; старшмй науковий співробітник; доцент; головний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація
навчання
як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 75-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 1917-1920-ті рр.
Образование. Педагогика
История образования, 1917-1920-е гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
диференціація
навчання
--
дифференцированное обучение
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
Анотація:
Розкриваються ідеї українських педагогів 1917 - 1920 років щодо диференціації
навчання
як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що що в цей період вони інтенсивно працювалинад розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти, відповідно до якої в центрі навчального процесу мала перебувати особистість дитини з її здібностями, нахилами та інтересами.
Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог ; 1875-1938) \о нем\; Музиченко (педагог) \о нем\; Черкасенко, Спиридон (провідний педагог) \о нем\; Михалевич, В. (педагог) \о нем\; Сазонов, Т. (художник-педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Березівська , Лариса Дмитрівна
(головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук; професор).
Статут єдиної школи (1919) як проект диференнційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська > // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 34-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти , 1918-1920 рр.
История образования, 1918-1920 рр.
Кл.слова (ненормовані):
статути школи
--
шкільна освіта
--
диференціація
навчання
--
педагогічні види
навчання
--
уставы школы
--
школьное образование
--
диференциация образования
--
педагогические виды диференциации
--
история образования
--
історія освіти
Анотація:
Стаття присвячена історії та змісту Статуту єдиної школи (1919)- документу, що визначив фундаментальні принципи розвитку шкільної освіти в Україні, зокрема.
Дод.точки доступу:
Статут єдиної школи \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Бернвальдт, Тетяна
(спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
мотивація
навчання
--
мьтивация обучения
--
навчальна мотивація
--
обучающая мотивация
--
навчальна діяльність
--
учебная деятельность
--
практика мотивації
--
практика мотивации
--
інтерактивність
--
интерактивность
--
пізнавальний інтерес
--
познавательный интерес
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
Анотація:
Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу
навчання
.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Лукашова, Н. І.
Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу
навчання
[] / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
историко-дидактический анализ
--
историко-педагогический аспект
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історико-дидактичний аналіз
--
історико-педагогічний аспект
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
личностно ориентированное обучение
--
майбутні вчителі
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методическая подготовка
--
методична підготовка
--
образование Украины
--
освіта України
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна діяльність
--
професійна освіта
--
профессиональная деятельность
--
профессиональное образование
Анотація:
Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації
навчання
в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.
Знайти схожі
>
9.
Олексін, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
Розвиток ідеї диференціації
навчання
школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 30-70-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
історія педагогічної науки
--
история педагогической науки
--
радянська педагогічна наука
--
советская педагогическая наука
--
диференціація
навчання
--
дифференциация обучения
--
індивідуалізація
навчання
--
индивидуализация обучения
--
етапи розвитку ідеї диференціації
навчання
--
этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація:
Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації
навчання
у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf
Знайти схожі
>
10.
Чиж, С. Г.
Диференційований підхід як засіб забезпечення особистісно орієнтованого вузівського
навчання
/ С. Г. Чиж> // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 21-30 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
378
Рубрики:
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
вища освіта
--
вузовское обучение
--
вузівське
навчання
--
высшая школа
--
вища школа
--
дифференцированный подход
--
диференційований підхід
--
дифференциация образования
--
диференціація
навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-15
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)