Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактические условия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Слюсаренко, М. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізики та методики її навчання; Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет").
    Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне начання -- профильное обучение -- природничі дисципліни -- естественные дисциплины -- задачний підхід -- мисленнєві задачі -- мыслительные задачи -- дидактичні умови -- дидактические условия -- навчальна діяльність -- учебная деятельность
Анотація: Розглянуто задачний підхід як шлях модернізації сучасних освітніх технологій, за якої навчальна діяльність учнів є предметом засвоєння загальних способів дій, набуваючи дослідницького характеру та усвідомлення процесу навчання. Таким вимогам відповідає задачний підхід до навчання, що передбачає перехід учнів до режиму самоорганізації розумових дій, власної навчально-пізнавальної діяльності. Теоретично обгрунтовано сукупність дидактичних умов, які забезпечують ефективну реалізацію задачного підходу до навчання природничих дисциплін у профільній школі.


Знайти схожі

2.


    Андросова, Наталя (викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- поєднання методів навчання -- соединение методов обучения -- дидактичні умови -- дидактические условия -- класифікація методів навчання -- классификация методов обучения
Анотація: Розглянуто стан дослідження питання методів навчання та їх поєднання у педагогічній літературі й передовому педагогічному досвіді. Виокремлено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого й сучасних дослідників. Запропоновано дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чутєво-емпіричний досвід наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення й мислення у навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)