Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дидактические условия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Слюсаренко, М.
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізики та методики її навчання; Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет").
Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне начання
--
профильное обучение
--
природничі дисципліни
--
естественные дисциплины
--
задачний підхід
--
мисленнєві задачі
--
мыслительные задачи
--
дидактичні умови
--
дидактические
условия
--
навчальна діяльність
--
учебная деятельность
Анотація:
Розглянуто задачний підхід як шлях модернізації сучасних освітніх технологій, за якої навчальна діяльність учнів є предметом засвоєння загальних способів дій, набуваючи дослідницького характеру та усвідомлення процесу навчання. Таким вимогам відповідає задачний підхід до навчання, що передбачає перехід учнів до режиму самоорганізації розумових дій, власної навчально-пізнавальної діяльності. Теоретично обгрунтовано сукупність дидактичних умов, які забезпечують ефективну реалізацію задачного підходу до навчання природничих дисциплін у профільній школі.
Знайти схожі
>
2.
Андросова, Наталя
(викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 3/4
. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
методи навчання
--
методы обучения
--
поєднання методів навчання
--
соединение методов обучения
--
дидактичні умови
--
дидактические
условия
--
класифікація методів навчання
--
классификация методов обучения
Анотація:
Розглянуто стан дослідження питання методів навчання та їх поєднання у педагогічній літературі й передовому педагогічному досвіді. Виокремлено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого й сучасних дослідників. Запропоновано дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чутєво-емпіричний досвід наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення й мислення у навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)