Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=двуязычное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гудзик, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.


Знайти схожі

2.


    Предчук, Т. (учитель ЗОШ № 16 м. Житомира).
    Формування національно-мовної особистості у двомовному соціумі / Т. Предчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 15-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двуязычное обучение -- двуязычный социум -- етнолінгвістика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- национально-культурная специфика языка -- национально-языковая личность -- національно-культурна специфіка мови -- національно-мовна особистість -- формирование личности учащихся -- формування особистості учнів -- этнолингвистика
Анотація: Подано науково-теоретичний аналіз проблеми двомовності та вироблення окремих аспектів стратегії формування національно-мовної особистості, що грунтується на етнолінгвістичному підході до навчання мови.


Знайти схожі

3.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)