Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманітарне знання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

2.


    Стояцька, Г. М. (кандидат філософських наук; доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Потенціал гуманітарно-наукової парадигми у загальних перспективах наукового дискурсу / Г. М. Стояцька // Грані. - 2012. - № 4. - С. 82-85. - Бібліографія : С.85 : 9 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарная парадигма -- гуманитарное познание -- гуманитарные науки -- гуманітарна парадигма -- гуманітарне знання -- гуманітарні науки -- научный дискурс -- методология науки -- методологія науки -- наукова парадигма -- науковий дискурс -- парадигма научная -- философия науки -- філософія науки
Анотація: Здійснено аналіз об'єктивних можливостей світоглядного порозуміння двох типів наук та з'ясування перспектив гуманітарної наукової парадигми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мішалова, О. В.
    Історичний наратив: аспекти дослідження / О. В. Мішалова // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 143-148. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Історія
   История

   Філософія

   Философия

   Літературознавство

   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
історичний наратив -- исторический нарратив -- гуманітарні науки -- гуманитарные науки -- гуманітарне знання -- гуманитарное знание -- філософія історії -- философия истории -- історичний текст -- исторический текст


Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)