Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гуманістичне виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
фундаментальність освіти
--
компоненти освіти
--
профільна природнича освіта
--
природнича освіта
--
профільні школи
--
профільне навчання
--
гуманістична орієнтація
--
гуманістичне
виховання
--
практична спрямованість навчання
--
модернизация образования
--
фундаментальность образования
--
компоненты образования
--
профильное естественное образование
--
естественное образование
--
профильные школы
--
гуманистическая ориентация
--
практическая направленность обучения
--
профессиональная адаптация молодежи
--
професійна адаптація молоді
Анотація:
Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.
Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Приходченко, К. І.
(доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного
виховання
/ К. І. Приходченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика
виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне
виховання
--
гуманістична педагогіка
--
принципи
виховання
--
розвиток особистості
--
соціалізація особистості
--
творчий потенціал особистості
--
саморозвиток особистості
--
самовдосконалення особистості
--
самореалізація особистості
--
гуманистическое воспитание
--
гуманистическая педагогика
--
принципы воспитания
--
развитие личности
--
социализация личности
--
творческий потенциал личности
--
саморазвитие личности
--
самоусовершенствование личности
--
самореализация личности
--
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
процес
виховання
--
процесс воспитания
--
структура виховного процесу
--
структура воспитательного процесса
Анотація:
Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного
виховання
, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.
Знайти схожі
>
3.
Омельчук, Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; викладач-методист; відмінник освіти України; голова предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології Дубенського коледжу Рівненського державного гуманітарного університету ).
Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагогіка гуманізму
--
педагогика гуманизма
--
мистецтво спілкування
--
искусство общения
--
уроки добра
--
народна педагогіка
--
народная педагогика
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
моральне
виховання
--
моральное воспитание
--
мовна культура
--
языковая культура
--
гуманістичне
виховання
--
гуманистическое воспитание
Анотація:
Розглядаються гуманістичні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. На її основі аналізуються визначені педагогом-новатором умови
виховання
у дітей сердечності, доброти, чуйності, любові до оточуючого світу.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; професор; академік).
Педагогіка толерантності - вимога часу / О. Савченко ; брав інтерв'ю О. Андрусич> // Дошкільне
виховання
. - 2014. -
№ 10
. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100.51
Рубрики:
Моральне
виховання
Нравственное воспитание
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне
виховання
--
гуманистическое воспитание
--
інтерв'ю
--
интервью
--
всеукраїнські читання
--
всеукраинские чтения
--
видатні українські педагоги
--
выдающиеся украинские педагоги
--
принципи толерантності
--
принципы толерантности
--
формула толерантності
--
формула толерантности
--
дошкільне
виховання
--
дошкольное воспитание
--
виховання
толерантності
--
воспитание толерантности
--
педагогічна толерантність
--
педагогическая толерантность
--
патріотичне
виховання
--
патриотическое воспитание
--
толерантна дитина
--
толерантный ребенок
Анотація:
Про толерантність як неодмінну рису шляхетної особистості й важливу ознаку цивілізованого демократичного суспільства йшлося в бесіді з однією з організаторів педчитань Олександрою Савченко, доктором педагогічних наук, професором, академіком НАПН України. Текст бесіди викладено в цій статті.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Андрусич, Олексій; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю, всеукраїнські читання \о них\
Знайти схожі
>
5.
Тарабасова, Л. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро
--
виховання
дітей
--
виховання
дошкільнят
--
воспитание детей
--
воспитание дошкольников
--
гармоничное развитие
--
гармонійний розвиток
--
групові цінності
--
групповые ценности
--
гуманизм
--
гуманистические тенденции образования
--
гуманистический принцип образования
--
гуманистическое воспитание
--
гуманізм
--
гуманістичне
виховання
--
гуманістичний принцип освіти
--
гуманістичні тенденції освіти
--
дошкільна освіта
--
дошкільне
виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
компромисс
--
компроміс
--
образование в Японии
--
образовательные стратегии
--
освіта в Японії
--
освітні стратегії
--
система
виховання
--
система воспитания
--
ценностное ориентирование
--
ціннісне орієнтування
--
японская система воспитания
--
японська система
виховання
Анотація:
Досліджується японська система
виховання
дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного
виховання
япо нські педагоги визначають:
виховання
як благо для дитини.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)