Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманістичне виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Приходченко, К. І. (доктор педагогічних наук; професор; заслужений учитель України, Донецький національний технічний університет).
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманістична педагогіка -- принципи виховання -- розвиток особистості -- соціалізація особистості -- творчий потенціал особистості -- саморозвиток особистості -- самовдосконалення особистості -- самореалізація особистості -- гуманистическое воспитание -- гуманистическая педагогика -- принципы воспитания -- развитие личности -- социализация личности -- творческий потенциал личности -- саморазвитие личности -- самоусовершенствование личности -- самореализация личности -- виховний процес -- воспитательный процесс -- процес виховання -- процесс воспитания -- структура виховного процесу -- структура воспитательного процесса
Анотація: Порушуєтся проблема соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Знайти схожі

3.


    Омельчук, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; викладач-методист; відмінник освіти України; голова предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології Дубенського коледжу Рівненського державного гуманітарного університету ).
    Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогіка гуманізму -- педагогика гуманизма -- мистецтво спілкування -- искусство общения -- уроки добра -- народна педагогіка -- народная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- моральне виховання -- моральное воспитание -- мовна культура -- языковая культура -- гуманістичне виховання -- гуманистическое воспитание
Анотація: Розглядаються гуманістичні аспекти педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. На її основі аналізуються визначені педагогом-новатором умови виховання у дітей сердечності, доброти, чуйності, любові до оточуючого світу.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; професор; академік).
    Педагогіка толерантності - вимога часу / О. Савченко ; брав інтерв'ю О. Андрусич // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Нравственное воспитание

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманистическое воспитание -- інтерв'ю -- интервью -- всеукраїнські читання -- всеукраинские чтения -- видатні українські педагоги -- выдающиеся украинские педагоги -- принципи толерантності -- принципы толерантности -- формула толерантності -- формула толерантности -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- виховання толерантності -- воспитание толерантности -- педагогічна толерантність -- педагогическая толерантность -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- толерантна дитина -- толерантный ребенок
Анотація: Про толерантність як неодмінну рису шляхетної особистості й важливу ознаку цивілізованого демократичного суспільства йшлося в бесіді з однією з організаторів педчитань Олександрою Савченко, доктором педагогічних наук, професором, академіком НАПН України. Текст бесіди викладено в цій статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Андрусич, Олексій; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю, всеукраїнські читання \о них\

Знайти схожі

5.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)