Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=готовність до школи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Філоненко, Ольга
(старший науковий співробітник лабораторії гігієни навчальної діяльності дітей).
Здоровий випускник дитсадка - успішний школярик / О. Філоненко> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 5
. - С. 17-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.100.55
Рубрики:
Фізичне виховання дошкільників
Физическое воспитание дошкольников
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток дошкільника
--
здоров'я дошкільника
--
порушення розвитку
--
порушення здоров'я
--
соматичне здоров'я
--
готовність
до
школи
--
гігієна
--
фізкультурно-оздоровчі заходи
--
режим дня
--
физическое развитие
--
здоровье школьника
--
нарушение развития
--
нарушение здоровья
--
соматическое здоровье
--
готовность к школе
--
гигиена
--
физкультурно-оздоровительные мероприятия
--
старші дошкільнята
--
старшие дошкольники
Анотація:
Мета статті - привернути увагу педагогів до проблеми неухильного погіршення здоров'я старших дошкільнят. Подано рекомендації щодо забезпечення профілактично-оздоровчої спрямованості освітнього процесу.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
2.
Гавриш, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти).
Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 26-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта
--
дошкольное образование
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
освітні процеси
--
образовательные процессы
--
адаптація дітей до
школи
--
адаптация детей к школе
--
майбутні першоклассники
--
будущие первоклассники
--
учасники освітнього процесу
--
участники образовательного процесса
--
думки учасників освітнього процесу
--
мысли участников образовательного процесса
--
підготовка до
школи
--
подготовка к школе
--
готовність
до
школи
--
готовность к школе
Анотація:
Розглядається питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Наводяться міркування різних учасників освітнього процесу.
Дод.точки доступу:
Курило, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності)
Знайти схожі
>
3.
Шишенко, Валентина
(викладач).
Формування в учнів початкової
школи
позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація
--
учебная мотивация
--
позитивна мотивація
--
позитивная мотивация
--
готовність
до
школи
--
готовность к школе
--
початкова школа
--
начальная школа
--
мотивация к обучению
--
мотивація до навчання
Анотація:
Розкрито основні підходи до визначення важливих складників навчального процесу, одним і з яких є мотиваційний. Проаналізовано підходи до створення позитивної мотивації навчального середовища початкової
школи
. Доведено, що на формування позитивної мотивації до навчання впливають два основних чинники:
готовність
самого вчителя заохочувати дітей до навчання та використання доцільних, адекватних меті, інноваційних підходів до організації навчального процесу. Формування позитивної мотивації розглянуто крізь призму роботи проектних класів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\18.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)