Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=государственная образовательная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Щербань, Олена.
    Архівні джерела з історії Опішнянської керамічної промислової школи (1927-1933) / Олена Щербань // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 127-135. - Бібліографія : С.135 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-1930-і роки
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
архивные источники -- архівні джерела -- гончарні майстерні -- гончарні навчальні заклади -- гончарные мастерские -- гончарные учебные заведения -- гончарство -- государственная образовательная политика -- декоративно-прикладное искусство -- державно-громадська освітня політика -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- мистецька освіта -- промислова школа -- промышленная школа -- ужиткове мистецтво -- финансирование образования -- фінансування освіти -- художественное образование
Анотація: Наведені документи розкривають багато сторін діяльності Опішнянської керамічної промислової школи. Вони свідчать про те, що проблеми гончарного шкільництва в другій половині 1920 - на початку 1930-х років були подібними до тих, на які скаржаться й сучасні діячі мистецької освіти України. Брак коштів, що виділялися з державного бюджету, не дозволяв повною мірою реалізувати поставлених перед закладом завдань і планів завідувача, що примушувало його постійно звертатися до керівників освітньої галузі, але їх реакція, як правило, була запізнілою. Завершилася бюрократична тягонина тим, що відповідно тогочасним тенденціям до згортання українізації і початку масових репресій почалися арешти викладацького складу школи. Його керівник Іван Бойченко в 1930-му році виїхав з Опішного. До речі, закінчилося існування цього гончарного закладу через два роки після цього - в трагічний для України період голодомору.


Дод.точки доступу:
Опішнянська керамічна промислова школа \о ней\; Опішнянська школа майстрів художньої кераміки \о ней\

Знайти схожі

2.


    Красняков, Євген (головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти).
    Формування державної політики в галузі освіти України на загальнодержавному рівні / Є. Красняков // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- державна політика в галузі освіти -- государственная политика в отрасли образования -- державне управління -- государственное управление -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- державна політика -- государственная политика -- етапи формування державної освітньої політики -- этапы формирования государственной образовательной политики -- національні програми -- национальные программы
Анотація: Визначення сутності змісту поняття "державна політика в галузі освіти", періодизація процесу формування державної політики в галузі освіти України з 1991 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Човган, І. В. (аспірантка відділу гуманітарної політики Національного інституту стратегічних досліджень; м.Київ).
    Європейська інтеграція - стратегічний напрям модернізації державної політики в галузі вищої освіти України / І. В. Човган // Грані. - 2011. - № 6. - С. 159-162. - Література : С.162 : 12 назв
УДК
ББК 66.3(0), 4
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вузи -- вузы -- высшее образование -- высшее образование Украины -- государственная образовательная политика -- государственная политика -- державна освітня політика -- державна політика -- европейская интеграция -- европейское образовательное пространство -- единое образовательное пространство -- елітна освіта -- європейська інтеграція -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- модернизация государственной политики -- модернизация образования -- модернізація державної політики -- модернізація освіти -- политические стратегии -- політичні стратегії -- элитное образование
Анотація: Розглядається питання місії європейської інтеграції вищої освіти України з іншими європейськими країнами, умови утворення єдиного європейського простору вищої освіти, які виникли через внутрішні та зовнішні виклики для вітчизняної політики та зумовили орієнтацію в європейському напрямі нашої держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : кінець ХІХ ст.-1932 / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін. - 1932 р.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон. - 1932 г.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- диференціація організації шкільної політики -- дифференциация организации школьной политики -- шкільна політика царату -- школьная политика царата -- державна політика українських урядів -- государственная политика украинских правительств -- державна політика радянського уряду -- государственная политика советского правительства -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- формы дифференциального обучения -- форми диференціального навчання -- критерии дифференциального обучения -- критерії диференціального навчання -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ ст.-до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Ачелеану, Мірела Іонела (викладач кафедри економіки та економічної політики Академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія; PhD).
    Роль освіти в підвищенні адаптації на ринку праці : (на прикладі Румунії) / М. І. Ачелеану // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 270-277 : граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4РУМ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- занятость населения -- зайнятість населення -- инвестиции -- інвестиції -- качество жизни -- якість життя -- образование -- освіта -- образовательные уровни -- освітні рівні -- рынок труда -- ринок праці -- рыночная адаптация -- ринкова адаптація -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- трудоустройство молодежи -- працевлаштування молоді -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономические взаимосвязи -- економічні взаємозв'язки -- безробіття -- безработица -- молодежная безработица -- молодіжне безробіття -- розвинуті країни -- развитые страны
Анотація: У статті показано, що проблема адаптації до ринку праці є дуже важливою в поточній економічнй ситуації, яка викликає зростання безробіття як у цілому, так і серед молоді. Серед економічно розвинених країн склався консенсус стосовно того, що вихід із кризи і відновлення економічного зростання можуть бути досягнені за рахунок стимулювання як інвестицій в інфраструктуру, так і розвитку людського капіталу за допомогою освіти, досліджень і інновацій. Високий рівень освіти підвищує вірогідність адаптації до вимог ринку праці і сприяє підвищенню якості життя. З іншого боку, освіта залежить від умов життя населення. Зв'язок між освітою і соціально-економічним рівнем розвитку підтверджує, що розвиток країни тісно пов'язаний з рівнем освіти. Наведено загальний контекст зайнятості і проблеми зайнятості молоді на ринку праці в Румунії. Показано процес адаптації молоді до ринку праці в умовах нинішнього економічного клімату, підготовка молоді, покращення інтеграції за допомогою освіти, поєднання освітніх програм із вимогами ринку праці. Результати дослідження зосереджені на виявленні певних дій із заохочення інвестицій в освіту в Румунії і поліпшення політики в галузі освіти і зайнятості для підвищення якості життя.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- национально-образовательная политика -- образование во Франции -- образовательные системы -- образовательные услуги -- освіта у Франції -- освітні послуги -- освітні системи -- освітня політика -- реформа образования -- реформа освіти -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.

Знайти схожі

7.


    Зеркаль, М. М. (кандидат історичних наук; доцент Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського).
    Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. - № 2. - С. 121-135. - Примітки посторінкові : 49 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія України, 20 ст. кін-21 ст поч.
   История Украины, 20 ст. кон.-21 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- етнічні меншини -- етнонаціональна політика України -- история образования в Украине -- історія освіти в Україні -- национальные меньшинства Украины -- національні меншини в Україні -- образование в Украине -- образование национальных меньшинств -- освіта національних меншин -- освіта України -- поликультурное образование -- полиэтничность -- поліетнічність -- полікультурна освіта -- этнические меньшинства -- этнонациональная политика
Анотація: Робиться спроба дослідити місце й роль освіти етноменшин у загальній ідеології державотворчих та суспільно-політичних трансформацій. Визначено роль національно-культурних товариств, неурядових організацій, ЗМІ в розвитку полікультурних традицій навчання та виховання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Мамбетказиев, Айдар (докторант PhD; первый вице-президент Казахстанско-Американского свободного университета; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
    Влияние процесса глобализации на обеспечение конкурентоспособности ВУЗа / А. Мамбетказиев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 387-396. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497-5 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшая школа -- вища школа -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- глобалізація -- глобализация -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- институциональная кооперация -- інституціональна кооперація -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интернационализация -- освітня інтернаціоналізація -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- образовательные инновации -- освітні інновації -- образовательные реформы -- освітні реформи -- образовательные услуги -- освітні послуги -- принципиальные основы -- принципові засади -- рыночные условия -- ринкові умови -- университеты -- університети
Анотація: Показано, что интеграционные процессы в мировом экономическом и образовательном обществе формируют новую конкурентную среду в системе высшего образования. Определены противоречия, вызванные влиянием процесса глобализации на сферу образования. Обоснованы направления влияния процесса глобализации на образование, основные направления повышения конкурентоспособности ВУЗов в условиях глобализации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Максимович, В. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри банківських інвестицій Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Становлення сучасної національної освітньої системи через призму минулого / В. І. Максимович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74(4УКР)г
Рубрики: Образование
   Освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- системное моделирование -- системне моделювання -- учебные заведения -- учбові заклади
Анотація: Розглянуто особливості становлення вітчизняної освітньої системи, її специфіку, сучасні тенденції розвитку, що дало змогу розкрити проблеми в освіті як на рівні держави, так і на рівні освітнього закладу та запропонувати можливі шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)