Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=государственная образовательная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-26
>
1.
Щербань, Олена
.
Архівні джерела з історії Опішнянської керамічної промислової школи (1927-1933) / Олена Щербань> // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 127-135. - Бібліографія : С.135 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-1930-і роки
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
архивные источники
--
архівні джерела
--
гончарні майстерні
--
гончарні навчальні заклади
--
гончарные мастерские
--
гончарные учебные заведения
--
гончарство
--
государственная
образовательная
политика
--
декоративно-прикладное искусство
--
державно-громадська освітня політика
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
мистецька освіта
--
промислова школа
--
промышленная школа
--
ужиткове мистецтво
--
финансирование образования
--
фінансування освіти
--
художественное образование
Анотація:
Наведені документи розкривають багато сторін діяльності Опішнянської керамічної промислової школи. Вони свідчать про те, що проблеми гончарного шкільництва в другій половині 1920 - на початку 1930-х років були подібними до тих, на які скаржаться й сучасні діячі мистецької освіти України. Брак коштів, що виділялися з державного бюджету, не дозволяв повною мірою реалізувати поставлених перед закладом завдань і планів завідувача, що примушувало його постійно звертатися до керівників освітньої галузі, але їх реакція, як правило, була запізнілою. Завершилася бюрократична тягонина тим, що відповідно тогочасним тенденціям до згортання українізації і початку масових репресій почалися арешти викладацького складу школи. Його керівник Іван Бойченко в 1930-му році виїхав з Опішного. До речі, закінчилося існування цього гончарного закладу через два роки після цього - в трагічний для України період голодомору.
Дод.точки доступу:
Опішнянська керамічна промислова школа \о ней\; Опішнянська школа майстрів художньої кераміки \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Красняков, Євген
(головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти).
Формування державної політики в галузі освіти України на загальнодержавному рівні / Є. Красняков> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^a371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні
--
образование в Украине
--
державна політика в галузі освіти
--
государственная
политика
в отрасли образования
--
державне управління
--
государственное управление
--
державна освітня політика
--
государственная
образовательная
политика
--
державна політика
--
государственная
политика
--
етапи формування державної освітньої політики
--
этапы формирования государственной образовательной политики
--
національні програми
--
национальные программы
Анотація:
Визначення сутності змісту поняття "державна політика в галузі освіти", періодизація процесу формування державної політики в галузі освіти України з 1991 року.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Човган, І. В.
(аспірантка відділу гуманітарної політики Національного інституту стратегічних досліджень; м.Київ).
Європейська інтеграція - стратегічний напрям модернізації державної політики в галузі вищої освіти України / І. В. Човган> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 159-162. - Література : С.162 : 12 назв
УДК
316.334.3
ББК
66.3(0), 4
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика
. Политология
Європа
Европа
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вузи
--
вузы
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
государственная
образовательная
политика
--
государственная
политика
--
державна освітня політика
--
державна політика
--
европейская интеграция
--
европейское образовательное пространство
--
единое образовательное пространство
--
елітна освіта
--
європейська інтеграція
--
європейський освітній простір
--
єдиний освітній простір
--
модернизация государственной политики
--
модернизация образования
--
модернізація державної політики
--
модернізація освіти
--
политические стратегии
--
політичні стратегії
--
элитное образование
Анотація:
Розглядається питання місії європейської інтеграції вищої освіти України з іншими європейськими країнами, умови утворення єдиного європейського простору вищої освіти, які виникли через внутрішні та зовнішні виклики для вітчизняної політики та зумовили орієнтацію в європейському напрямі нашої держави.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : кінець ХІХ ст.-1932 / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 1/2
. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 19 ст. кін. - 1932 р.
Образование. Педагогика
История образования, 19 ст. кон. - 1932 г.
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика
--
школьная
политика
--
диференціація організації шкільної політики
--
дифференциация организации школьной политики
--
шкільна політика царату
--
школьная
политика
царата
--
державна політика українських урядів
--
государственная
политика
украинских правительств
--
державна політика радянського уряду
--
государственная
политика
советского правительства
--
державна освітня політика
--
государственная
образовательная
политика
--
формы дифференциального обучения
--
форми диференціального навчання
--
критерии дифференциального обучения
--
критерії диференціального навчання
--
нормативно-правове регулювання
Анотація:
Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ ст.-до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Ачелеану, Мірела Іонела
(викладач кафедри економіки та економічної політики Академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія; PhD).
Роль освіти в підвищенні адаптації на ринку праці : (на прикладі Румунії) / М. І. Ачелеану> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 270-277 : граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240(4РУМ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Трудовые ресурсы
Трудові ресурси
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
занятость населения
--
зайнятість населення
--
инвестиции
--
інвестиції
--
качество жизни
--
якість життя
--
образование
--
освіта
--
образовательные уровни
--
освітні рівні
--
рынок труда
--
ринок праці
--
рыночная адаптация
--
ринкова адаптація
--
социально-экономическое развитие
--
соціально-економічний розвиток
--
трудоустройство молодежи
--
працевлаштування молоді
--
человеческий капитал
--
людський капітал
--
экономические взаимосвязи
--
економічні взаємозв'язки
--
безробіття
--
безработица
--
молодежная безработица
--
молодіжне безробіття
--
розвинуті країни
--
развитые страны
Анотація:
У статті показано, що проблема адаптації до ринку праці є дуже важливою в поточній економічнй ситуації, яка викликає зростання безробіття як у цілому, так і серед молоді. Серед економічно розвинених країн склався консенсус стосовно того, що вихід із кризи і відновлення економічного зростання можуть бути досягнені за рахунок стимулювання як інвестицій в інфраструктуру, так і розвитку людського капіталу за допомогою освіти, досліджень і інновацій. Високий рівень освіти підвищує вірогідність адаптації до вимог ринку праці і сприяє підвищенню якості життя. З іншого боку, освіта залежить від умов життя населення. Зв'язок між освітою і соціально-економічним рівнем розвитку підтверджує, що розвиток країни тісно пов'язаний з рівнем освіти. Наведено загальний контекст зайнятості і проблеми зайнятості молоді на ринку праці в Румунії. Показано процес адаптації молоді до ринку праці в умовах нинішнього економічного клімату, підготовка молоді, покращення інтеграції за допомогою освіти, поєднання освітніх програм із вимогами ринку праці. Результати дослідження зосереджені на виявленні певних дій із заохочення інвестицій в освіту в Румунії і поліпшення політики в галузі освіти і зайнятості для підвищення якості життя.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
6.
Карпенко, О. В.
Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
^A37.014
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
национально-
образовательная
политика
--
образование во Франции
--
образовательные системы
--
образовательные услуги
--
освіта у Франції
--
освітні послуги
--
освітні системи
--
освітня політика
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
реформирование образования
--
реформування освіти
Анотація:
Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.
Знайти схожі
>
7.
Зеркаль, М. М.
(кандидат історичних наук; доцент Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського).
Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 121-135. - Примітки посторінкові : 49 назв
УДК
^A94(477)"199/200"
ББК
63.3(4Укр)6
Рубрики:
Історія України, 20 ст. кін-21 ст поч.
История Украины, 20 ст. кон.-21 ст. нач.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
етнічні меншини
--
етнонаціональна політика України
--
история образования в Украине
--
історія освіти в Україні
--
национальные меньшинства Украины
--
національні меншини в Україні
--
образование в Украине
--
образование национальных меньшинств
--
освіта національних меншин
--
освіта України
--
поликультурное образование
--
полиэтничность
--
поліетнічність
--
полікультурна освіта
--
этнические меньшинства
--
этнонациональная
политика
Анотація:
Робиться спроба дослідити місце й роль освіти етноменшин у загальній ідеології державотворчих та суспільно-політичних трансформацій. Визначено роль національно-культурних товариств, неурядових організацій, ЗМІ в розвитку полікультурних традицій навчання та виховання.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Мамбетказиев, Айдар
(докторант PhD; первый вице-президент Казахстанско-Американского свободного университета; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
Влияние процесса глобализации на обеспечение конкурентоспособности ВУЗа / А. Мамбетказиев> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 387-396. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.497-5 + 74.58
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшая школа
--
вища школа
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
глобалізація
--
глобализация
--
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
интеграционные процессы
--
інтеграційні процеси
--
институциональная кооперация
--
інституціональна кооперація
--
национальные образовательные системы
--
національні освітні системи
--
образовательная
интернационализация
--
освітня інтернаціоналізація
--
образовательная
конкурентоспособность
--
освітня конкурентоспроможність
--
образовательная
эффективность
--
освітня ефективність
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
образовательные реформы
--
освітні реформи
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
принципиальные основы
--
принципові засади
--
рыночные условия
--
ринкові умови
--
университеты
--
університети
Анотація:
Показано, что интеграционные процессы в мировом экономическом и образовательном обществе формируют новую конкурентную среду в системе высшего образования. Определены противоречия, вызванные влиянием процесса глобализации на сферу образования. Обоснованы направления влияния процесса глобализации на образование, основные направления повышения конкурентоспособности ВУЗов в условиях глобализации.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Авксєнтьєв, М. Ю.
(докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 2
. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.56(4УКР)
Рубрики:
Образование
Освіта
Професионально-техническое образование
Професійно-технічна освіта
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
кадры
--
кадри
--
квалифицированные специалисты
--
кваліфіковані спеціалісти
--
национальные образовательные системы
--
національні освітні системи
--
образовательная
реформа
--
освітня реформа
--
образовательные инновации
--
освітні інновації
--
інновації в освіті
--
инновации в образовании
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
приоритетные направления
--
пріоритетні напрями
--
профессиональная подготовка
--
професійна підготовка
--
профессиональные стандарты образования
--
професійні стандарти освіти
--
рабочие специальности
--
робітничі спеціальності
--
рынок труда
--
ринок праці
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
системная структуризация
--
системна структуризація
Анотація:
У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Максимович, В. І.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри банківських інвестицій Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
Становлення сучасної національної освітньої системи через призму минулого / В. І. Максимович> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 4
. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74(4УКР)г
Рубрики:
Образование
Освіта
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
государственная
образовательная
политика
--
державна освітня політика
--
интеграционные процессы
--
інтеграційні процеси
--
национальные образовательные системы
--
національні освітні системи
--
образовательная
интеграция
--
освітня інтеграція
--
образовательная
конкурентоспособность
--
освітня конкурентоспроможність
--
конкурентоспроможність освіти
--
конкурентоспособность образования
--
системное моделирование
--
системне моделювання
--
учебные заведения
--
учбові заклади
Анотація:
Розглянуто особливості становлення вітчизняної освітньої системи, її специфіку, сучасні тенденції розвитку, що дало змогу розкрити проблеми в освіті як на рівні держави, так і на рівні освітнього закладу та запропонувати можливі шляхи їх подолання.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-26
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)