Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=глобальная информационная сеть<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Міклошик, Анджей
(старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Высшее образование
Вища освіта
Словакия
Словаччина
Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость
--
веб-видимість
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі навчальні заклади
--
ИНТЕРНЕТ-маркетинг
--
ІНТЕРНЕТ-маркетинг
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
международные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
поисковая оптимизация
--
пошукова оптимізація
--
поисковая эффективность
--
япошукова ефективність
--
поисковый маркетинг
--
пошуковий маркетинг
--
поисковые запросы
--
пошукові запити
--
сылочные обращения
--
посилкові звернення
--
электронное экономическое образование
--
електронна економічна освіта
--
электронный маркетинг
--
електронний маркетинг
--
INTERNET
--
глобальная
информационная
сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе
(старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная
информационная
сеть
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
информационные сервисы
--
інформаційні сервіси
--
коммерческий контент
--
комерційний контент
--
онлайн-реклама
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительское восприятие рекламы
--
споживче сприйняття реклами
--
рекламные форматы
--
рекламні формати
--
экономическая эффективность
--
економічна ефективність
--
электронная реклама
--
електронна реклама
Анотація:
У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Сапир, Елена
(проректор по развитию образования Ярославского государственного университета имени П.Г.Демидова; г.Ярославль; Россия; доктор экономических наук; профессор).
Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития / Е. Сапир> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 373-379 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.012.2в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Инновационная деятельность
Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика
--
геоекономіка
--
глобализация
--
глобалізація
--
глобальное экономическое развитие
--
глобальний економічний розвиток
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформацйні мережі
--
инновации
--
інновації
--
инновационная культура
--
інноваційна культура
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
INTERNET
--
Інтернет
--
Интернет
--
глобальная
информационная
сеть
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
мировая экономика
--
світова економіка
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
неформальное знание
--
неформальне знання
--
сетевые бизнес-модели
--
мережева бізнес-модель
Анотація:
Раскрыта новая
глобальная
модель экономического развития, в которой геоэкономика выступает в качестве центрального вектора. Это требует пересмотра теоретических подходов в ключевых областях. В области методологии – смена парадигмы мирового развития с геополитической на геоэкономическую, в области организационной культуры – переход к инновационной культуре, основанной на приоритетах и ценностях интеллекта, в области структурных мер – создание и прогресс гибких сетевых моделей и структур национальной экономики.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
Золотаревський, А. В.
(доцент; докторант Міжрегіональної академії управління персоналом).
До питання методології визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку відчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера / А. В. Золотаревський> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 117-123 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
базовые информационные технологии
--
базові інформаційні технології
--
методология стратегического управления
--
методологія стратегічного управління
--
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
конечные потребители
--
кінцеві споживачі
--
потребительские доступы
--
споживацькі доступи
--
украинские ИНТЕРНЕТ-провайдеры
--
українські ІНТЕРНЕТ-провайдери
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная
информационная
сеть
Анотація:
Висвітлено методологію визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку вітчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера. Поставлена мета досягається шляхом введення до наукового обігу нових висновків та рекомендацій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
5.
Мерло, Павел
(доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Польша
Польща
Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы
--
споживацькі витрати
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
польские потребители
--
польські споживачі
--
сетевые пользователи
--
мережеві користувачі
--
функциональная динамика
--
функціональна динаміка
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
INTERNET
--
Інтернет
--
глобальная
информационная
сеть
Анотація:
Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)
Знайти схожі
>
6.
Мельников, Антон
(магістрант Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія).
Використання онлайн-інструменту для підвищення ефективності рекламної кампанії та забезпечення конкурентної переваги / А. С. Мельников, О. В. Мельникова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 475-480 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы
--
інформаційні ресурси
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
рекламный бюджет
--
рекламний бюджет
--
INTERNET
--
Интернет
--
глобальная
информационная
сеть
Анотація:
Розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мельникова, Олена (доцент кафедри економіки та управління Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія; кандидат технічних наук; доцент)
Знайти схожі
>
7.
Магеррамов, Аміль
(доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г + 65.39в
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономика
Мікроекономіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Китай
США
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ІКТ
--
ИКТ
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформаційні технології
--
інформаційні технології
--
качественные экономические характеристики
--
якісні економічні характеристики
--
мировые тенденции
--
світові тенденції
--
мобильная связь
--
мобільний зв'язок
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
INTERNET
--
Інтернет
--
глобальная
информационная
сеть
--
глобальна інформаційна мережа
Анотація:
Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)
Знайти схожі
>
8.
Гангур, Мікулаш
(PhD; економічний факультет Університету Східної Богемії; Чехія).
Деякі питання управління віртуальними ринками / М. Гангур> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 8
. - С. 418-427 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
виртуальные рынки
--
віртуальні ринки
--
теория стратегического управления
--
теорія стратегічного управління
--
мотивационный инструментарий
--
мотиваційний інструментарій
--
сбор информации
--
збір інформації
--
стимулирующие системы
--
стимулюючі системи
--
торги
--
трансакции
--
трансакції
--
экономическая динамика
--
економічна динаміка
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
глобальная
информационная
сеть
--
интернет
--
глобальна інформаційна мережа
--
інтернет
Анотація:
Продемонстровано, як електронні віртуальні ринки можуть стати альтернативним інструментом збирання інформації від множини експертів. Функціонування віртуального ринку знаходиться під впливом низки чинників, у першу чергу, активності учасників даного ринку. Представлено два методи мотивації учасників ринку, які сприяють збільшенню обсягів торгів та кількості транзакцій. Дані інструменти підвищують активність учасників віртуального ринку і таким чином сприяють розвитку його динаміки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
9.
Бадзим, Олександр Сергійович
(доцент кафедри фінансів та економічної безпеки Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Проблеми та перспективи розвитку електронних валют / О. С. Бадзим, А. Р. Древуш> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 311-314. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.6г-1
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория денежного обращения
Теорія грошового обігу
Кл.слова (ненормовані):
альтернативные денежные единицы
--
альтернативні грошові одиниці
--
безналичные расчеты
--
безготівкові розрахунки
--
биткоин
--
біткоін
--
криптовалюта
--
системы электронных платежей
--
система електронних платежів
--
электронная валюта
--
електронна валюта
--
глобальная
информационная
сеть
--
Интернет
--
глобальна інформаційна система
--
Інтернет
Анотація:
Розглянуто новий вид грошей майбутнього, що претендує зайняти першість у системі розрахунків та представляє собою альтернативу сучасним світовим валютам. Досліджено переваги безготівкових розрахунків за участю електронних валют.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Древуш, Алла Романівна (економіст Національного банку України)
Знайти схожі
>
10.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
ІНТЕРНЕТ як засіб комунікацій та його вплив на формування державної політики [Текст] / Є. О. Романенко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 1
. - С. 429-434 : табл., граф., іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
60.82с + 32.811.2
Рубрики:
Социология
Соціологія
Теория управленческой деятельности
Теорія управлінської діяльності
Каналы связи
Канали зв'язку
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
государственная политика
--
державна політика
--
государственное управление
--
державне управління
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
коммуникационные средства
--
комунікативні засоби
--
общественность
--
громадськість
--
системные взаимодействия
--
системні взаємодії
--
глобальная
информационная
сеть
--
глобальна інформаційна мережа
--
інтернет
--
интернет
Анотація:
Охарактеризовано роль ІНТЕРНЕТ-технологій в оптимізації взаємодії органів державної влади та громадськості, а також її впливу на відповідні державно-управлінські процеси.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)