Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=гипермедийная среда<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук).
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні моделі -- комунікаційний вплив на споживачів -- канали продажу -- гіпермедійне середовище -- реклама для користувачів інтернет -- поведінка споживачів -- управління комунікаційним процесом -- класифікація маркетингових комунікацій -- коммуникационные модели -- коммуникационное влияние на потребителей -- каналы продаж -- гипермедийная среда -- реклама для пользователей интернет -- поведение потребителей -- управление коммуникационным процессом -- классификация маркетинговых коммуникаций -- моделі комунікаційного впливу -- модели коммуникационного влияния -- крауд-технології -- крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)