Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=гидродинамическое поле корабля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гладких, І. І.
    Фізико-статистичне моделювання гідродинамічного поля корабля на базі гідродинамічних розрахунків / І. І. Гладких, М. Б. Капочкіна // Вісник Національного технічного університету “ХПІ”. С. Нові рішення в сучасних технологіях. - Харків, 2018. - Вип. 9(1285). - С. 98-105 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 30.2
Рубрики: Техніка
   Техника

   Проектування

   Проектирование

Кл.слова (ненормовані):
гідродинамічне поле корабля -- поле виняткового динамічного тиску -- швидкість судна -- геометрія корпусу корабля -- рельєф морського дна -- регресійний аналіз -- гідродинамічне моделювання -- гідрографія -- навігація -- гидродинамическое поле корабля -- поле избыточного динамического давления -- скорость судна -- геометрия корпуса корабля -- рельеф морского дна -- регрессионный анализ -- гидродинамическое моделирование -- гидрография -- навигация
Анотація: Розглядаються перспективні напрямки розвитку систем автоматизованого проектування кораблів. Показані переваги математичного гідродинамічного моделювання кораблів у порівнянні з фізичним моделюванням гідродинаміки його моделі. Розглянуті методичні проблеми аналізу даних математичного гідродинамічного моделювання кораблів. Представлені методичні рішення та розглянуті конкретні приклади обробки статистичними методами результатів математичного гідродинамічного моделювання кораблів. На базі цифрової моделі корабля досліджено вплив геометрії його корпусу на гідродинамічне поле, розраховане шляхом математичного моделювання глибини розповсюдження аномалій надлишкового тиску в нестискуваній рідині. Розрахунки виконані для швидкості руху корабля 30 вузлів. В результаті розрахунку повного, а також аномального тиску у водному середовищі, що був створений в процесі руху кораблем, була апробована методика фізико-математичного моделювання його гідродинамічного поля. Фізико-статистичне моделювання реалізується за допомогою застосування регресійного аналізу для формалізації емпіричних закономірностей. Отримані результати емпіричних залежностей глибини аномалій надлишкового тиску від швидкості об'єкта. Для району північнозахідного шельфу Чорного моря виконано районування акваторії за фактором швидкості руху судна, що забезпечує непомітне переміщення в умовах передбачуваного розгортання донних гідростатичних комплексів моніторингу гідродинамічного поля. За результатами районування акваторії побудована карта. Розрахунки виконані для конкретної моделі корабля і не можуть бути застосовані для суден з відмінною геометрією корпусу. Кожний клас кораблів повинен бути забезпечений окремими розрахунками гідродинамічного поля, що створюється ним в процесі різних режимів руху.


Дод.точки доступу:
Капочкіна, М. Б.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)