Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гендерні чинники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ніколайчук, М.
    Проблеми оцінки людського капіталу в системі реалізації конкурентної політики / М. Ніколайчук // Україна: аспекти праці. - 2011. - № 6. - С. 46-51 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
людський капітал -- конкурентна політика -- управління людським капіталом -- регіональні чинники -- гендерні чинники -- експлуатаційні чинники -- ринкова кон'юнктура -- человеческий капитал -- конкурентная политика -- управление человеческим капиталом -- региональные факторы -- гендерные факторы -- эксплуатационные факторы -- рыночная конъюнктура
Анотація: Узагальнено недоліки існуючих систем оцінки людського капіталу з точки зору управління його конкурентноспроможністю в системі кон'юнктурних, галузевих, регіональних та гендерних чинників. Як основу оцінки людського капіталу запропоновано визначити ефекти від його застосування, скориговані на вплив ключових експлуатаційних чинників.

Перейти к внешнему ресурсу: Проблеми оцінки людського капіталу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Булатова, Аліна.
    Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламна продукція -- рекламная продукция -- PR -- просування товару -- продвижение товара -- гендерні чинники -- гендерные факторы -- логотипи -- логотипы -- реклама для жінок -- реклама для женщин -- реклама для домогосподарок -- реклама для домохозяек -- рекламна продукція для дітей -- рекламная продукция для детей -- спеціальна реклама для чоловіків -- специальная реклама для мужчин -- реклама для ділових чоловіків -- реклама для деловых мужчин -- реклама для молоді -- реклама для молодежи -- реклама для людей похілого віку -- реклама для людей пожилого возраста -- гендерні ознаки реклами -- гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.


Дод.точки доступу:
Река, О.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)