Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=гендерные образы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Швець, Л. М. (доцент Запорізької державної інженерної академії).
    Гендерна напруга в рекламі / Л. М. Швець // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 85-88. - Література : С.88 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гендер и реклама -- гендер і реклама -- гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні дослідження -- гендерні моделі -- гендерні образи -- гендерні стереотипи -- гендерные исследования -- гендерные модели -- гендерные образы -- гендерные стереотипы -- социология рекламы -- соціологія реклами
Анотація: Поєднуються теми гендеру і реклами, яка розглядається не лише як комерційна технологія, але й як частина культурного апарату. Мета статті - проаналізувати сучасну телевізійну рекламу з метою визначення основних типів гендерних образів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)