Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=віщі учбові заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Дві основні проблеми сучасної юридичної освіти [Текст] // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 4. - С. 14 : фот.кол., портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- віщі учбові заклади -- круглые столы -- круглі столи -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: 18 березня у Міністерстві юстиції України відбувся круглий стіл «Оптимальна структура юридичної освіти в Україні: двоступенева модель «бакалавр-магістр» чи наскрізна магістерська програма?».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Онищенко, Наталья Николаевна (доктор юридических наук, профессор, член-корреспондент НАПрН Украины) \о ней\; Оптимальна структура юридичної освіти в Україні: двоступенева модель «бакалавр-магістр» чи наскрізна магістерська програма?, круглий стіл \о нем\Оптимальная структура юридического образования в Украине: двухступенчатая модель «бакалавр-магистр» или сквозная магистерская программа?, круглый стол \о нем\

Знайти схожі

2.


    Голосніченко, Іван (доктор юридичних наук; професор кафедри загальнотеоретичної юриспруденції, конституційного та адміністративного права Київського інституту інтелектуальної власності та права Національного університету "Одеська юридична академія"; заслужений юрист України).
    До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко // Право України : Юридичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 251-264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- віщі учбові заклади -- исключительные полномочия -- виключні повноваження -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- организационные взаимодействия -- організаційні взаємодії -- правовая реформа -- правова реформа -- распределение полномочий -- розподіл повноважень -- самоуправление -- самоврядування -- система сдерживаний и противовесов -- система стримувань і противаг -- университетская автономия -- університетська автономія -- учебный процесс -- учбовий процес -- юридическая наука -- юридична наука
Анотація: Свобода і самоврядування юридичних закладів освіти є невід’ємною складовою громадянського суспільства, яке нині розбудовується в українській державі. Поточна реформа правничої вищої освіти, наукової діяльності і професії, станом на тепер, з очевидністю не враховує значного вітчизняного досвіду самоорганізації та самоврядування освітян і вчених-правників 2000–2010-х років. Наслідком цього є певні недоліки концептуального планування і законопроектного доробку щодо юридичної (правничої) освіти і науки в Україні. Метою статті є ознайомити юридичну спільноту з основними аспектами досвіду Ради юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ України, її взаємодії з Всеукраїнським з’їздом представників юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ, органами виконавчої і судової влади. Обґрунтувати корисність і доцільність урахування досвіду Ради у забезпеченні ефективності реформи юридичної (правничої) освіти й науки в Україні. Основними результатами дослідження є рекомендації для використання під час реформи правничої вищої освіти і наукової діяльності в Україні: у вдосконаленні проекту закону про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії та проекту концепції вдосконалення правничої (юридичної) освіти для фахової підготовки правника відповідно до європейських стандартів вищої освіти та правничої професії. Під час реформи доцільно взяти за основу проект Закону № 7147-1, урахувавши доробок законопроекту № 7147 щодо гарантування Стандартом юридичної (правничої) освіти відповідних загальних компетентностей, встановлення обов’язкового мінімуму кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи для освітніх ступенів, обов’язковості навчальних дисциплін правничої клініки, правничої дослідницької лабораторії та імітації судового процесу, механізму первинного і періодичного оцінювання правничих шкіл тощо. У майбутньому законі й урядовій концепції необхідно передбачити залучення до складу Ради також деканів та ректорів правничих шкіл, що мають ліцензований обсяг на підготовку бакалаврів права і керівників правничих наукових установ; визначити таку Раду постійно діючим робочим органом Всеукраїнського з’їзду; окреслити принципи роботи Ради; передбачити територіальну ротацію місць засідань; допустити приватні правничі школи до підготовки правників; додати Раді функції обміну й узагальнення досвіду, вивчення і популяризації кращих практик, адаптації міжнародних стандартів і документів, вивчення і збереження правової спадщини України, сприяння розвитку вітчизняних наукових шкіл, затвердження рекомендацій Міністерству освіти і науки України з усього спектру юридичної освіти й науки, а не тільки їх фінансування, здійснення інших функцій, визначених З’їздом; передбачити, що Міністерство освіти і науки України скликає Всеукраїнський з’їзд у разі, якщо Рада не здійснила цього відповідно до закону, а не навпаки.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Об образовании, Закон Украины 1991 г. \о произв.\; Про освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)